تغییرات جدید در شهرداری قم

شهر بیست/ شهرداران جدید مناطق سه، شش و هشت قم با حکم شهردار قم معرفی شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تغییرات جدید در شهرداری قم
شناسه : 20685 | انتشار : ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد در حکمی سیدرضا حسینی را به عنوان سرپرست جدید منطقه شش قم،  محمد رمضانی را به عنوان سرپرست جدید منطقه هشت قم و مهرداد روحانی وزیری را به عنوان شهردار منطقه سه قم منصوب کرد.

این در حالی است که پیش‌تر‌، علی حاتمی فرد مدیریت شهرداری منطقه شش قم، ابوالفضل مستقیمی مدیریت شهرداری منطقه هشت قم و سیدشمس الدین نعمتی مدیریت شهرداری منطقه سه قم را برعهده داشتند.

ابراهیم معتمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر منطقه شش قم، با بیان اینکه منطقه شش شهر قم جزو مناطق مهم این شهر است، اظهار کرد: اکثر اقشار ساکن در این منطقه جزو اقشار محروم هستند و انتظارات زیادی نیز برای خدمت وجود دارد.

قائم مقام شهردار قم با اذعان به اینکه در سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در این منطقه انجام شده است، افزود: نگاه شورای اسلامی شهر نیز به این منطقه ویژه است و حضور مردم منطقه نیز در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نظام اسلامی چشمگیر است.

معتمدی با تاکید بر ضرورت تقویت خدمات رسانی به مردم در منطقه ۶ گفت: امیدواریم با همت مدیریت جدید و کمک مرکز و نیروهای منطقه شاهد تقویت روزافزون خدمات باشیم.

ابراهیم معتمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر شهرداری منطقه سه قم، با تاکید بر اینکه در مجموعه منطقه سه در بخش‌های مختلف پرکار عمل شده است، اظهار کرد: در این سال ها بارهای زیادی بر دوش منطقه سه گذاشته شد و سختی کار در منطقه به شدت بالا رفت اما خوشبختانه مدیریت منطقه توانست به درستی موتور شهرداری را به حرکت درآورده و سرانجام برساند.

قائم مقام شهردار قم تصریح کرد: مدیرانی که امروز در جایگاه شهرداری در تیم مدیریت شهری قرار گرفته اند از بدنه کارشناسی ارتقا یافته اند و این یک مزیت برای شهرداری است چرا که این افراد اشراف کامل بر امور و فعالیت‌های شهرداری دارند.

ابراهیم معتمدی در جلسه تودیع و معارفه مدیر منطقه هشت قم، با اشاره به ویژگی‌های منطقه هشت شهر قم و پیچیدگی های مدیریتی در آن، اظهار کرد: آقای مهندس مستقیمی بارها به دلیل مشکلات شخصی خواستار استعفا از مدیریت منطقه داشتند و به همین خاطر تصمیم بر این شد که فرصت خدمت در این منطقه به فرد دیگری واگذار شود.

قائم مقام شهردار قم با تاکید بر اینکه مسئولیت در هر جایگاهی فرصتی برای خدمت به مردم است، تصریح کرد: مدیریت منطقه هشت دچار پیچیدگی‌های بسیاری است و مهندس مستقیمی در این زمینه به خوبی طی دوره مدیریت عمل کردند.

معتمدی با اذعان به اینکه فعالیت در شهرداری نیاز به روحیه تیمی دارد، افزود: هرکس که تیم بهتر و قوی‌تری داشته باشد می‌تواند اقدامات بهتری را در راستای خدمت به مردم انجام دهد.

وی با اشاره به تلاش برای تقویت رویکرد منطقه محوری در شهرداری، خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که کلیه امور مرتبط با مناطق توسط خود آنها انجام شود تا توانمندی های مناطق افزایش یافته و بتوانند با قدرت بیشتری در راستای خدمت به مردم گام بردارند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.