کاهش ۶۶ درصدی مصرف بنزین قم در ایام نوروز

شهر بیست/ مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم گفت: مصرف بنزین از ابتدای نوروز ۹۹ تاکنون، نسبت به مدت مشابه در نوروز ۹۸ حدود ۶۶ درصد کاهش یافته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کاهش ۶۶ درصدی مصرف بنزین قم در ایام نوروز
شناسه : 20637 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، محمود طاهری در گفت و‌گو با خبرنگاران، اظهار داشت: پرسنل این شرکت و عوامل شاغل در جایگاه‌های سوخت از جمله بنزین، نفتِ گاز و سی ان جی با رعایت اصول بهداشتی و نکات ایمنی طبق دستور العمل‌های صادره از سوی ستاد مبارزه با بیماری کرونا به صورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات هستند و عرضه فراورده‌های نفتی به طور عادی در تمامی جایگاه‌های سوخت انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان کاهش سوخت در جایگاه‌های برون شهری مربوط به روز‌های هشتم، نهم، دوازدهم و سیزدهم فروردین بود، بیان کرد: در برخی روز‌ها تا ۹۴ درصد کاهش مصرف سوخت نسبت به مدت مشابه پارسال ثبت شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قم با بیان اینکه شهروندان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخطی شکایات خود را از طریق شماره ۰۹۶۲۷ به اطلاع مسئولان ذی ربط برسانند، تصریح کرد:  بر اساس آمار کشوری تا امروز بیشترین کاهش مصرف سوخت در استان قم و بخش سوخت برون شهری بوده است.

طاهری عنوان کرد: روز‌های هشتم، نهم و سیزدهم فروردین ۷۵ درصد کاهش مصرف سوخت در بخش درون شهری و برون شهری را شاهد هستیم که این امر حاکی از توجه مردم در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی است.

وی با بیان اینکه انجام سوخت گیری به دست رانندگان خطر ابتلا به بیماری کرونا را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت مردم عملیات سوخت گیری وسایل نقلیه از طریق اپراتور‌های حاضر در جایگاه‌های سوخت استان انجام می‌شود.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.