جنجال‌سازی رسانه‌های غربی درباره ورود اتباع خارجی به قم کذب محض بود

شهر بیست/ معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: جنجال رسانه‌های غربی درباره ورود اتباع خارجی به قم در جهت تخریب نظام و همگی بر پایه دروغ استوار بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جنجال‌سازی رسانه‌های غربی درباره ورود اتباع خارجی به قم کذب محض بود
شناسه : 20635 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، بیژن سلیمان پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان، ضمن تقدیر از تلاش رسانه‌های خبری قم در مقابله با ویروس کرونا، اظهار داشت: اصحاب رسانه هوشمندانه وارد میدان شده و به‌خوبی تشخیص دادند که نقاط ضعف و قوت چه بوده و چه‌کارهایی را باید انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به جنجال رسانه‌های غربی در خصوص اتباع خارجی گفت: تعدادی از شیعیان به عشق ائمه(ع) قبل از شیوع ویروس کرونا در کشور، برای زیارت به قم آمده بودند که بعد از شیوع این بیماری، باید ساماندهی می‌شدند و جنجال رسانه‌ای غرب همگی دروغ محض بود.

وی با اشاره به حضور هزار و ۱۳۸ اتباع هندی قبل از شیوع بیماری کرونا در قم ابراز کرد: این افراد را از ۲۸ نقطه شهر جمع کرده و در ۴ نقطه ساماندهی کردیم و با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته، در ۵ مرحله توانستیم ۸۰۲ نفر از این تعداد را به کشورشان انتقال دهیم.

سلیمان پور با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۳۰۵ تبعه هندی در قم حضور دارند، عنوان کرد: این افراد در یک مرکز ساماندهی شده‌اند و با هماهنگی‌های صورت گرفته مقررشده این افراد هم به کشورهای خود بازگردانده شوند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم خاطرنشان کرد: جنجال رسانه‌های غربی پیرامون اتباع خارجی در جهت تخریب نظام و همگی بر پایه دروغ استوار بوده است.

وی ادامه داد: ۶۰ میلیارد تومان از سوی دولت برای راه‌اندازی بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) اختصاص‌یافته و به‌زودی افتتاح می‌شود، همچنین اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به بیمارستان مادر ازجمله کارهای خوبی بوده که انجام‌شده است.

سلیمان پور اجرای طرح بسیج ملی مقابله با کرونا را مورداشاره قرار داد و گفت: توانستیم ۷۶ درصد از هم‌وطنانمان را با سامانه سلامت غربال‌گری کنیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم در پایان با اشاره به اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در کشور عنوان کرد: حدود ۸۰ درصد کاهش تردد خودروها را در روزهای نهم، دهم و یازدهم  فروردین امسال نسبت به سال‌های گذشته در استان داشتیم، همچنین شاهد کاهش ۶۶ درصدی مصرف بنزین در مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.