مشارکت بی‌نظیر مردم قم در روز طبیعت/ مردم در خانه ماندند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه هیچ مراجعه‌ای در روز طبیعت به بوستان‌ها صورت نگرفت، از رفتار مردم فهیم قم قدردانی کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت بی‌نظیر مردم قم در روز طبیعت/ مردم در خانه ماندند
شناسه : 20622 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه ۳۶۰ بوستان شهر به صورت کامل در ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود شده بود، اظهار کرد: شهروندان در این روزها همکاری لازم را با عوامل شهرداری داشتند و همکاری مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی متعهدانه و بی نظیر بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مدیریت فضاهای شهری در ۱۲ و ۱۳ فروردین و تعطیلی آنها، گفت: ورودی تمام عرصه‌های فضای سبز مسدود شده و محوطه‌ها نیز با نوار ممنوعیت ورود مسدود شده بودند و نیروهای سازمان نیز مستقر شدند تا با تکریم از حضور شهروندان در بوستان‌ها جلوگیری شود.

جوادیان با تقدیر از مردم شریف و فهیم شهر قم بابت عدم مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌های شهری، خاطرنشان کرد: هیچ مراجعه‌ای به بوستان‌ها صورت نگرفت و موارد انگشت‌شماری در شهر وجود داشت که با تذکرات عوامل فضای سبز از بوستان ها خارج شدند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای حفظ ایمنی و سلامت عمومی بوده است، تصریح کرد: ما از مردم به خاطر اجابت درخواست خادمان خود در مدیریت شهری که در خانه ماندند و به عرصه‌های فضای سبز مراجعه نکردند، تقدیر می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی این مشکل به اتمام رسیده و شاهد شور و نشاط اجتماعی در عرصه‌های فضای سبز و فضاهای شهری باشیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.