مشارکت بی‌نظیر مردم قم در روز طبیعت/ مردم در خانه ماندند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه هیچ مراجعه‌ای در روز طبیعت به بوستان‌ها صورت نگرفت، از رفتار مردم فهیم قم قدردانی کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مشارکت بی‌نظیر مردم قم در روز طبیعت/ مردم در خانه ماندند
شناسه : 20622 | انتشار : ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان با بیان اینکه ۳۶۰ بوستان شهر به صورت کامل در ۱۲ و ۱۳ فروردین مسدود شده بود، اظهار کرد: شهروندان در این روزها همکاری لازم را با عوامل شهرداری داشتند و همکاری مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی متعهدانه و بی نظیر بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به مدیریت فضاهای شهری در ۱۲ و ۱۳ فروردین و تعطیلی آنها، گفت: ورودی تمام عرصه‌های فضای سبز مسدود شده و محوطه‌ها نیز با نوار ممنوعیت ورود مسدود شده بودند و نیروهای سازمان نیز مستقر شدند تا با تکریم از حضور شهروندان در بوستان‌ها جلوگیری شود.

جوادیان با تقدیر از مردم شریف و فهیم شهر قم بابت عدم مراجعه به بوستان‌ها و پارک‌های شهری، خاطرنشان کرد: هیچ مراجعه‌ای به بوستان‌ها صورت نگرفت و موارد انگشت‌شماری در شهر وجود داشت که با تذکرات عوامل فضای سبز از بوستان ها خارج شدند.

وی با تاکید بر اینکه این اقدام در راستای حفظ ایمنی و سلامت عمومی بوده است، تصریح کرد: ما از مردم به خاطر اجابت درخواست خادمان خود در مدیریت شهری که در خانه ماندند و به عرصه‌های فضای سبز مراجعه نکردند، تقدیر می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی این مشکل به اتمام رسیده و شاهد شور و نشاط اجتماعی در عرصه‌های فضای سبز و فضاهای شهری باشیم.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.