تلاش برای افتتاح متروی قم تا نیمه نخست ۱۴۰۰

شهر بیست/ شهردار قم با اشاره به اینکه فاز نخست متروی قم طبق مصوبه شورای فنی باید تا پایان سال ۹۹ به بهره‌برداری برسد، گفت: به دلیل همین مسائل پیش‌آمده، افتتاح پروژه چند ماهی به تأخیر می‌افتد و امید داریم در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ پروژه آماده بهره‌برداری شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تلاش برای افتتاح متروی قم تا نیمه نخست ۱۴۰۰
شناسه : 20435 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، دکتر سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در جلسه شورای سازمان قطار شهری و معارفه سرپرست جدید سازمان، با اشاره به انتصاب سرپرست جدید سازمان قطار شهری قم با حکم استاندار، اظهار کرد: آقای درویشی در حوزه های مختلف عمرانی سوابق بسیار خوبی دارند و در استان‌های مختلف کشور کار کردند.

شهردار قم با اشاره به اشراف کامل سرپرست جدید سازمان قطار شهری در حوزه عمرانی و امور مرتبط با شهرداری، خاطرنشان کرد: آقای مهندس درویشی پشتکار بسیار بالایی داشته و ارتباط خوبی در پروژه‌های مختلف با پیمانکاران برقرار کرده و بستر پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی را فراهم کرده است.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه مترو بالغ بر ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که عمدتا برای تجهیزات است، گفت: ۱۰۰ میلیارد هم از اعتبارات ملی و شهرداری در اختیار پروژه بوده و برای سال ۹۹ هم دنبال فروش اوراق به مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هستیم.

وی با تاکید بر اینکه ۴۰ درصد پروژه هم ملک است، گفت: به طور کلی می‌توان گفت پروژه بالغ بر هزار میلیارد تومان توان مالی دارد و بستری برای حرکت پرسرعت جهت تکمیل پروژه را فراهم می‌کند.

شهردار قم به ارتباط خوب مهندس درویشی با شهرداری را مورد توجه قرار داد و افزود: طبق مصوبه شورای فنی باید تا پایان سال ۹۹ فاز اول مترو به بهره‌برداری برسد اما به دلیل همین مسائل پیش‌آمده چندماهی پروژه به تاخیر می‌افتد و امید داریم در نیمه نخست سال ۱۴۰۰ پروژه آماده بهره‌برداری شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.