سرپرست سازمان قطار شهری قم معرفی شد

شهر بیست/ استاندار قم در حکمی منصور درویشی را به عنوان سرپرست سازمان قطار شهری قم منصوب کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سرپرست سازمان قطار شهری قم معرفی شد
شناسه : 20432 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان قطار شهری که با حضور شهردار قم، برخی اعضای شورای اسلامی شهر، معاون عمرانی استاندار برگزار شد، طی حکمی منصور درویشی را به پیشنهاد شهردار قم به عنوان سرپرست سازمان قطار شهری قم منصوب کرد.

بهرام سرمست استاندار قم با اشاره به اساسنامه سازمان قطار شهری، گفت: آقای درویشی سوابق خوبی در حوزه عمرانی و قطار شهری دارد و تحصیلات مرتبطی نیز در این حوزه داشته که این مسائل کمک می‌کند که در سازمان قطار شهری گام‌های خوبی بردارد.

سرمست با تاکید بر اینکه فاز اول قطار شهری قم باید به گونه‌ای پیش‌ رود که تا مرداد ۱۴۰۰ به بهره‌برداری برسد، گفت: تسریع این طرح و بهره‌برداری از آن با نهایت تلاش، برنامه‌ریزی و برقراری تعامل و همکاری با مدیران استان جزو خواسته‌های مردم است.

همچنین عبدالله جلالی رئیس شورای شهر قم با بیان اینکه سال گذشته براساس مصوبه مجلس هیئت مدیره سازمان قطار شهری نمی توانست کار خود را همچون قبل ادامه دهد، اظهار کرد: با انتصاب مسئول جدید سازمان قطار شهری امید این می‌رود که روند کار سازمان منسجم‌تر پیش رود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اذعان به اینکه باید ارکانی چون هیات مدیره، شورا و مدیرعامل سازمان قطار شهری واحد دیده شود، تصریح کرد: هیات مدیره هم با توجه به جابجایی برخی مسئولان نیاز به ترمیم دارد.

جلالی با اشاره به وضعیت فعلی قطار شهری قم، بر ضرورت تکمیل هرچه سریع‌تر این پروژه به عنوان مطالبه‌ عمومی مردم تاکید کرد.

همچنین سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم گفت: آقای درویشی در حوزه های مختلف عمرانی سوابق بسیار خوبی دارند و در استان‌های مختلف کشور کار کردند.

شهردار قم با اشاره به اشراف کامل سرپرست جدید سازمان قطار شهری در حوزه عمرانی و امور مرتبط با شهرداری، خاطرنشان کرد: آقای مهندس درویشی پشتکار بسیار بالایی داشته و ارتباط خوبی در پروژه‌های مختلف با پیمانکاران برقرار کرده و بستر پیشرفت قابل توجه پروژه‌های عمرانی را فراهم کرده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.