اکران بیش از ۱۳۰ بنر با محوریت نوروز کرونایی در شهر

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم از اکران بیش از ۱۳۰ بنر در سطح شهر در خصوص نوروز کرونایی خبر داد و گفت: بیش از ۲۵۰ هزار بازدید از تبلیغات سازمان در فضای مجازی صورت گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران بیش از ۱۳۰ بنر با محوریت نوروز کرونایی در شهر
شناسه : 20427 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، ابوالقاسم مقیمی با اشاره به اقدامات انجام شده در سازمان در حوزه تبلیغات شهری در پی شیوع کرونا و آغاز سال جدید، اظهار کرد: امسال بنرهای نوروزی با توجه به شیوع کرونا در کشور، حال و هوای کرونایی به خود گرفت و عمدتا با محور آموزش نکات بهداشتی در شهر اکران شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری ورزشی شهرداری قم با اشاره به اکران بیش از ۱۳۰ بنر در سطح شهر در خصوص نوروز کرونایی، تصریح کرد: با توجه به اینکه سازمان برنامه‌هایی هم به مناسبت نوروز در نظر گرفته بود از جمله مسابقه ناخونده مهمون و کتابخوانی و…، ۱۰ بنر نیز در خصوص این مسابقه در شهر اکران شد.

مقیمی با اذعان به اینکه با توجه به این گسترش ارتباطات مجازی، تبلیغات در فضای مجازی محور فعالیت‌های تبلیغاتی این سازمان بوده است، خاطرنشان کرد: در دو بخش تبلیغات مجازی را پیگیری کردیم که بخشی از آن مربوط به ظرفیت‌های مردمی و اهالی هنر و رسانه که مخاطبان قابل توجهی داشتند، بود.

وی با تاکید بر اینکه بیش از ۲۵۰ هزار بازدید از تبلیغات سازمان در فضای مجازی صورت گرفته است، گفت: در شبکه‌های اجتماعی ایتا، تلگرام، اینستاگرام هم با محوریت مجموعه‌های پرمخاطب تبلیغات، اقدامات و برنامه‌ها صورت گرفت.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.