بوستان‌های شهر قم تا اطلاع ثانوی تعطیل است

شهر بیست/ شهردار قم گفت: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای سیزدهم فروردین به عنوان روز طبیعت تدارک ندیده و تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
بوستان‌های شهر قم تا اطلاع ثانوی تعطیل است
شناسه : 20425 | انتشار : ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان نژاد با اشاره به اهمیت در خانه ماندن شهروندان در روزهای پیش‌رو اظهار داشت: باید از شهروندانی که در خانه ماندند و توصیه‌های پزشکی را جدی گرفتند تشکر کنیم.

شهردار قم با ابراز تأسف و معذرت‌خواهی از مردم برای ارائه نشدن خدمات و شرایط ویژه برای روز طبیعت، افزود: شهرداری قم برای حفظ امنیت و سلامت شهروندان امسال هیچ برنامه‌ای برای روز طبیعت و ۱۳ فروردین تدارک ندیده است.

سقائیان نژاد با تأکید بر تعطیلی همه بوستان‌ها و مراکز تفریحی در سطح شهر، تصریح کرد: اولویت شهرداری حفظ سلامت مردم و رعایت توصیه‌ها و دستورات ستاد مبارزه با کرونا است.

وی با درخواست از مردم برای حفظ قرنطینه خانگی، خاطرنشان کرد: شهرداری برای پایان دوره قرنطینه و ویروس کرونا برنامه‌ای جامعی را داشته و مردم می‌توانند آن زمان، از بوستان‌ها و مراکز تفریحی استفاده کنند.

شهردار قم با یادآوری دوباره تعطیلی بوستان‌ها، ادامه داد: تمام ظرفیت‌های تفریحی و بوستان‌ها متعلق به مردم است اما برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی تمام امکانات شهرداری به‌صورت خاص تعطیل خواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.