آخرین آمار بستری بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم

شهر بیست/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ یازدهم فروردین، ۱۳۷ نفر در مراکز درمانی با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند که از این میان، ۵۸ نفر در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آخرین آمار بستری بیماران مبتلا یا مشکوک به کرونا در قم
شناسه : 20403 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر کیانوش جهان‌پور سخنگوی وزارت بهداشت در رابطه با آخرین آمار مبتلایان کرونا در کشور، گفت: از ظهر دیروز تا امروز ۱۱ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.

وی تصریح کرد: خوشحالیم که تا کنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد اما متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید و ۳۵۱۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند.

همچنین دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد: طی ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز یازدهم فروردین ماه، ۱۳۷ نفر در مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی ابتلا به کرونا پذیرش شدند که از این تعداد، ۵۸ نفر در بخش‌های بیمارستان‌ها بستری و مابقی پس از معاینه و بررسی در بخش اورژانس مراکز با دستورات دارویی و بهداشتی مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته، ۵۱ نفر از بیماران بستری در بخش‌ها پس از بهبودی توسط پزشکان معالج از بیمارستان ترخیص شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم همچنین از ثبت‌نام ۴۵۲ هزار و ۲۲۸ نفر از مردم قم در سامانه salamat.gov.ir خبر داد و گفت: با توجه به در پیش بودن روز طبیعت، از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم در منازل مانده و به قطع زنجیره این ویروس کمک کنند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.