۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم گفت: ۱۲ خودروی غیربومی در قم با توجه به مقاومتی که برای ورود به شهر داشتند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و ۲ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۱۲ خودروی غیربومی در قم مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند/ ۵۸ مغازه متخلف پلمب شد
شناسه : 20401 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، سردار عبدالرضا آقاخانی گفت: در جهت کنترل ورودی‌های قم، ۵۰ تیم عملیاتی جهت جلوگیری از ورود خودروهای غیربومی مستقر شدند و در درون استان نیز ۱۳ اکیپ سیار توسط راهور به شناسایی خودروهای غیربومی پارک شده در قم و تماس با مالکین اقدام کردند.

فرمانده نیروی انتظامی قم خاطرنشان کرد: ۴۳۴ خودرو در معابر استعلام شد که در نهایت ۱۵ خودروی غیربومی وادار به بازگشت شدند.

وی عنوان کرد: در طول ۴۸ ساعت گذشته، ۱۲ خودروی غیربومی در قم با توجه به مقاومتی که برای ورود به شهر داشتند، مشمول جریمه ۵۰۰ هزارتومانی و ۲ خودرو نیز به پارکینگ منتقل شدند.

آقاخانی با اشاره به اینکه این طرح تا ۲۰ فروردین ادامه دارد، بیان کرد: طرح جداسازی اجتماعی موفق بوده و ادامه دارد و بنای ما تعامل و برخورد خوب با مردم است و مأموران دراین‌باره کاملاً توجیه شده‌اند و در نظرسنجی نیز جایگاه خوبی در نحوه برخورد با مردم داریم.

وی با بیان اینکه در رابطه با تعطیلی واحدهای صنفی غیرضروری نیز وارد عمل شدیم و تعامل خوبی با اداره صمت و مردم داریم و ارشاد و توجیه در اولویت برنامه است، اضافه کرد: از ابتدای طرح، ۵۸ صنف پلمب شده است و در مجموع ۶۴۳ مورد تذکر شفاهی داده‌ایم.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: با مدیریت استان، در تأمین مایحتاج مردم مشکلی وجود ندارد و واحد اجتماعی در نظرسنجی مردمی، این رضایت را خوب اعلام کرده‌اند و مردم درباره تأمین این مایحتاج، دغدغه‌ای ندارند.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.