۳۸۰ بوستان و پارک در قم تعطیل شد

شهر بیست/ معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: با تدابیر لازم و در جهت جلوگیری از تجمعات مردم و پیشگیری از شیوع کرونا، ۳۸۰ بوستان بزرگ، محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در قم تعطیل شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۳۸۰ بوستان و پارک در قم تعطیل شد
شناسه : 20388 | انتشار : ۱۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید امیر سامع از تدابیر لازم در جهت جلوگیری از تجمعات مردم و پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد و گفت: ۳۸۰ بوستان بزرگ، محلی، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در قم تعطیل شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: از بامداد جمعه، بستن بوستان‌ها و مسدود کردن تجهیزات و تعطیل کردن خدمات در بوستان‌های قم به‌طورجدی آغاز شد.

سامع با بیان اینکه ۷۰۰ بنر با عنوان توقف ممنوع، پارک ممنوع و بوستان تعطیل در سطح شهر نصب‌شده است، ابراز کرد: خودروهایی که کنار این بنرها توقف کنند، با مشارکت پلیس راهور، اعمال قانون می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: در این مدت هشدارهای لازم را داده‌ایم و مطالب مرتبط با هشدارها نیز به‌روزرسانی شده است و ۲۰ خودروی آتش‌نشانی و ۵ خودروی تخلفات شهری برای اطلاع‌رسانی شهروندان در سطح شهر در حال تردد هستند و از طریق بلندگو این هشدارها اعلام می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: از اجتماعات مردم در توقفگاه‌ها و به‌ویژه داخل رودخانه جلوگیری می‌شود و دراین‌باره اکیپ‌هایی در رودخانه مستقر هستند و دراین‌باره نیز اطلاع‌رسانی در حال انجام است.

سامع با تأکید بر اینکه تجمع اطراف آبراه ممنوع است، افزود: اگر نتوانیم مانع از تجمع شهروندان در بلوار شهید سلیمانی شویم، مسیر را مسدود می‌کنیم، چراکه سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع کروناویروس در اولویت خدمات شهری است.

معاون خدمات شهری شهرداری قم عنوان کرد: ضدعفونی شهر از طریق ۷۰ اکیپ خودرویی با مشارکت بسیج و سپاه و ارتش و ۸۰ اکیپ پیاده انجام شد و از زمانی که ضدعفونی شهر به‌صورت نقطه‌ای انجام می‌شود اکیپ‌های پیاده در حال افزایش است.

سامع خاطرنشان کرد: در جهت تأمین نیرو و تجهیزات برای ضدعفونی موردی و نقطه‌ای در سطح شهر که کاری دشوار است از مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد و جهاد کشاورزی کمک گرفته‌ایم تا به‌صورت محلی وارد شویم.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.