تصادفات رانندگی در قم ۶۵ درصد کاهش یافت

شهر بیست/ رئیس اورژانس ۱۱۵ قم از کاهش ۶۵ درصدی تصادفات در قم در نوروز ۹۹ خبر داد و گفت: از ۲۴ اسفند تا ۹ فروردین، ۳۲۱ مأموریت مربوط به حوادث ترافیکی به اورژانس قم اعلام شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تصادفات رانندگی در قم ۶۵ درصد کاهش یافت
شناسه : 20354 | انتشار : ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، محمد شهیدی اظهار داشت: از ابتدای طرح نوروزی امسال (۲۴ اسفند تا پایان ۹ فروردین)، ۳۲۱ مأموریت به دنبال حوادث ترافیکی در استان قم به اورژانس قم اعلام شده است که نسبت به آمار سال گذشته در همین بازه زمانی ۶۲ درصد در تصادفات شهری و ۷۰ درصد در تصادفات جاده‌ای کاهش نشان می‌دهد.

وی افزود: در این مدت ۲۵۷ مصدوم حوادث ترافیکی به مراکز درمانی استان منتقل شده‌اند که نسبت به سال گذشته ۶۲ درصد کمتر بوده است.

رئیس اورژانس ۱۱۵ قم تصرح کرد: کل مأموریت‌های انجام شده توسط پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی در این مدت ۲۰۶۴ مورد بوده که نسبت به سال گذشته ۳۷ درصد کاهش نشان می‌دهد و البته عمده این کاهش ناشی از کمتر بودن حوادث ترافیکی ارزیابی می‌شود.

وی با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا در استان قم ماهیت تماس وارده به واحد ارتباطات ۱۱۵ تغییر کرد، گفت: بر خلاف کاهش مأموریت‌ها، تعداد تماس‌ها با اورژانس افزایش نسبی داشته است که بسیاری از این تماس‌ها مرتبط با اورژانس‌های تنفسی و بیماران تب دار بوده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.