تعطیلی کامل ۱۲ بوستان قم/ اعمال محدودیت تردد و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از تعطیلی کامل ۱۲ بوستان قم و اعمال محدودیت تردد و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها شهر قم به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعطیلی کامل ۱۲ بوستان قم/ اعمال محدودیت تردد و تجمع در پارک‌ها و بوستان‌ها
شناسه : 20313 | انتشار : ۰۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، پیام جوادیان در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرداری قم، با اشاره به تصمیمات برای تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهری به‌منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا اظهار داشت: این تصمیم برای جلوگیری از تجمعات و حفظ سلامتی شهروندان گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ بوستان کامل در شهر قم تعطیل‌شده است، ابراز کرد:۳۶۰ پارک در شهر وجود داشته که اکثراً محلی هستند و بیش از ۳۰۰ بنر اطلاع‌رسانی در بوستان‌ها و پارک‌های شهر قم برای جلوگیری از حضور و تجمع مردم نصب‌شده است و بوستان‌های بزرگی که امکان بسته شدن داشته تعطیل کامل شده‌اند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم ادامه داد: محدودیت‌های ورود به بوستان‌ها از روز ۱۲ الی ۱۵ فرودین اتفاق خواهد افتاد ولی برخی بوستان‌ها به علت ورودی‌های مختلف امکان بسته شدن کامل ندارند که با همکاری نیروهای تخلفات شهری و نیروی انتظامی از ورود شهروندان جلوگیری می‌شود.

جوادیان با تأکید بر اینکه محدودیت در پارکینگ‌های پارک‌ها اعمال می‌شود، تصریح کرد: با توجه به تعطیلات چند روزه همراه با روز طبیعت نگران حضور مردم در بوستان‌ها و پارک‌ها هستیم ولی مردم باید بدانند اعمال این تصمیم سخت بوده ولی فقط برای حفظ سلامتی مردم انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه تاب‌آوری مردم به‌واسطه در خانه ماندن کاهش‌یافته امری حقیقی است ولی اعمال این محدودیت‌ها تنها به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان است و جلوگیری از فراگیری بیشتر بیماری کروناست.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اجرای طرح کاشانه به‌منظور افزایش فضاهای سبز در مجتمع‌های مسکونی شهر قم اضافه کرد: این طرح با استقبال بالای مردم روبه‌رو شده و دو هزار درخواست در این زمینه شده است که توسط پیمانکاران در حال انجام بوده و در حال حاضر ۲۵۰۰ درخت و ۱۵۰۰ درختچه در مجتمع‌های مسکونی قم کاشته شده است.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • ناشناس

    تاریخ : 10 - فروردین - 1399

    بوستان شایان که بوستان کوچکی هم هست واقع در خیابان بیگدلی بلوار تعاون شلوغ هست با۱۱۰هم تماس میگیریم تشریف نمی‌آورند پس چجوری با کرونا وتجمع مبارزه میشه؟لطفا پیگیری کنید


    پاسخ