شهربازی غدیر قم اوایل سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد

شهر بیست/ معاون فنی و عمرانی شهرداری قم، آخرین وضعیت احداث شهربازی غدیر را مورد توجه قرار داد و گفت: این شهربازی اوایل سال ۹۹ در زمان‌بندی مناسب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
شهربازی غدیر قم اوایل سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد
شناسه : 20224 | انتشار : ۰۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به کمبود فضاهای تفریحی در سطح شهر، اظهار داشت: یکی از مطالبات به حق مردم احداث شهربازی است که در این زمینه در سال‌های گذشته اقداماتی انجام‌شده تا این خلأ کاهش یابد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم آخرین وضعیت احداث شهربازی بوستان غدیر را مورد توجه قرار داد و افزود: محوطه آن توسط سازمان توسعه و عمران و دیوارکشی و احداث محوطه پارکینگ در دست اجرا قرار داشته و تکمیل شد.

حلوایی‌زاده خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سرمایه‌گذار مشغول نصب دستگاه‌های این شهربازی است که امیدواریم اوایل سال ۹۹ در زمان‌بندی مناسب مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی یکی از پروژه‌های بزرگ شهر قم را بوستان ۱۰۰۰ هکتاری دانست و افزود: یکی از پروژه‌های بزرگ شهر قم پروژه بوستان ۱۰۰۰ هکتاری شامل بوستان کوثر و باغ پرندگان و بوستان زائر و بوستان خضر بوده که در دستور کار قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه بخش عمده‌ای از عملیات عمرانی این پروژه بزرگ در سال ۹۹ انجام می‌پذیرد، ابراز کرد: در سال ۹۹ بخش عمده‌ای از عملیات عمرانی همچون روشنایی و محوطه‌سازی و کاشت درخت در حال تکمیل است و به‌زودی مورداستفاده شهروندان قرار می‌گیرد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.