تجمع به هر بهانه‌ای در قم ممنوع است/ هیچ مدیری حق خط و نشان کشیدن برای رسانه‌ها را ندارد

شهر بیست/ استاندار قم گفت: هر تجمعی، به هر بهانه‌ای تا زمان شیوع کرونا در قم ممنوع خواهد بود، گفت: همان‌طور که زیارت اموات در پنجشنبه آخر سال ممنوع شد، سیزده بدر رفتن ممنوع خواهد بود چرا که هر تجمعی در زمان کنونی عامل شیوع بیماری کروناست.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تجمع به هر بهانه‌ای در قم ممنوع است/ هیچ مدیری حق خط و نشان کشیدن برای رسانه‌ها را ندارد
شناسه : 20178 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، بهرام سرمست سه شنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به تعطیلی اصناف شهر قم اظهار کرد: مشاهدات میدانی نشان می دهد که تعطیلی اصناف در این شهر به صورت کامل صورت نگرفته است، باید بحث تعطیلی اصناف پیگیری شود.

وی ادامه داد: در زمینه مراکز عرضه مواد غذایی در شهر قم هیچ محدودیتی وجود ندارد و حتی این مراکز امکان افزایش ساعت کار خود را دارند.

استاندار قم افزود: هدف گذاری مدیریت استان کاهش تجمعات و رفت‌وآمدهای غیرضروری است، باید نظارت‌ها در زمینه تعطیلی مراکز خرید و اصناف مستمر باشد.

سرمست افزود: باید با برگزاری جلسه ای با حضور دستگاه‌های مختلف، جمع بندی در خصوص ماجرای نشست زمین در میدان کشاورز صورت بگیرد، درگذشت سه نفر در این حادثه موجب تاسف است، گرچه که نیروهای امدادی به سرعت به محل حادثه رسیدند و توانستند دو نفر را نجات بدهند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها آزاد هستند و نباید هیچ کدام از مدیران برای رسانه‌ها در قم خط و نشان بکشند ولی نباید جعل خبر توسط خبرنگاری انجام شود، آگاه بخشی وظیفه اصحاب رسانه است و باید داده‌های صحیح توسط مدیران به خبرنگاران منتقل شود.

استاندار قم افزود: هر تجمعی به هر بهانه ای در هر زمانی که عامل شیوع کرونا است در استان قم ممنوع است و باید از برگزاری چنین تجمعی جلوگیری شود، همان طوری که زیارت اموات در پنجشنبه آخر سال ممنوع شد، سیزده بدر رفتن ممنوع خواهد بود چرا که هر تجمعی در زمان کنونی عامل شیوع بیماری کرونا است.

سرمست با اشاره به حضور کارمندان در ادارات اظهار کرد: در زمان کنونی باید یک سوم کارمندان در ادارات غیرعملیاتی حضور داشته باشند و بقیه کارمندان از دورکاری، مرخصی و… استفاده کنند.

وی ادامه داد: در خصوص ساعت و عملکرد بانک‌ها در استان قم همچون رویه ملی باید تصمیم اتخاذ شود و نباید تصمیم گیری جداگانه در این خصوص در استان صورت بگیرد.

استاندار قم افزود: زودتر از برآوردها، سیر نزولی بستری‌های بیمارستان‌های قم شروع شد که این مسئله حاصل تلاش همه دستگاه‌ها به خصوص دانشگاه علوم پزشکی بود، در این راستا باید بیشترین میزان ثبت نام مردمی در سامانه سلامت از استان قم باشد و طرح بسیج ملی مبارزه با کرونا بیش از پیش جدی گرفته شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.