حادثه میدان کشاورز توسط پنج کارشناس بررسی می‌شود

شهر بیست/ شهردار قم گفت: دادستان قم در خصوص حادثه نشست در میدان کشاورز وارد شده است و پنج کارشناس این حادثه را مورد بررسی قرار خواهند داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حادثه میدان کشاورز توسط پنج کارشناس بررسی می‌شود
شناسه : 20176 | انتشار : ۰۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، سید مرتضی سقائیان نژاد سه شنبه شب در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وجود دستگاه‌های زباله سوز در کشور اظهار کرد: در شهرهای مختلفی همچون تهران و اصفهان این دستگاه‌ها وجود دارند و دستگاه‌های دیگر کار دستگاه زباله سوز را انجام نمی‌دهند.

وی ادامه داد: شهرداری براساس قانون وظیفه جمع آوری زباله‌های عادی را دارد و شهرداری قم تنها برای کمک برای دانشگاه علوم پزشکی قم کار جمع آوری زباله‌های عفونی را انجام می‌دهد، در حالی که وظیفه ای در این خصوص ندارد.

شهردار قم افزود: باید اداره محیط زیست در خصوص بحث نیاز استان به دستگاه زباله سوز حساسیت داشته باشد و نباید به سادگی اجازه دفن زباله‌های عفونی را بدهد.

سقائیان نژاد با اشاره به آب گرفتگی تونل غدیر اظهار کرد: در بارندگی اخیر شاهد آب گرفتگی این تونل بودیم، جمع آوری آب‌های سطحی بر عهده شهرداری است و شهرداری وظیفه ای در خصوص جمع آوری فاضلاب ندارد و آب‌گرفتگی‌ تونل ناشی از پس زدن فاضلاب‌ بود.

وی ادامه داد: دادستان قم در خصوص حادثه نشست در میدان کشاورز وارد شده است و ۵ کارشناس این حادثه را مورد بررسی قرار خواهند داد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.