برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس قم

شهر بیست/ معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش استان قم گفت: اداره فرهنگی هنری معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس قم
شناسه : 2005 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از ایسنای قم، ناصر حمزه ای  در این رابطه گفت: کتاب و کتابخوانی سنگ بنای توسعه هرجامعه ای است و جامعه ای رو به توسعه و پیشرفت است که اهل مطالعه باشد، در همین راستا معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم به برگزاری اولین مرحله مسابقه کتاب خوانی با عنوان « جشنواره دانایی توانایی » در سطح مدارس استان، اقدام می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رشد کمی و کیفی آن در سطح مدارس استان، تصریح کرد: اداره فرهنگی هنری معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، مطابق منویات و بیانات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی در چهار فرایند  آموزشگاه ، ناحیه / منطقه ، استان و کشوری کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش استان قم یادآور شد: برای مرحله اول این مسابقه چهار کتاب گلدان خالی (دوره اول ابتدایی)، قصه ی طوطی خانم و آقای بازرگان (دوره دوم ابتدایی)، ضحاک (متوسطه اول) و رفاقت به سبک تانک (متوسطه دوم) در نظر گرفته شده است.
حمزه‌ای ادامه داد: نتایج و ثمرات این کتاب خوانی «پرورش سرمایه انسانی» است، معتقدیم کتاب باید ارزش تربیتی و پرورشی داشته باشد و این نوعی آموزش هم برای فرد و هم برای یک جامعه نیز نوعی سرمایه گذاری سودآور محسوب می‌شود.
وی در پایان اظهارکرد: این مسابقه در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ در سراسر مدارس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، امید است مدیران، مربیان و معلمان با اهتمام به این مسئله در گسترش فرهنگ کتاب  و کتاب خوانی مثمر ثمر واقع شوند.

 

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.