برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس قم

شهر بیست/ معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش استان قم گفت: اداره فرهنگی هنری معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی کرده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح مدارس قم
شناسه : 2005 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱   پرینت
به گزارش پایگاه خبری شهر بیست به نقل از ایسنای قم، ناصر حمزه ای  در این رابطه گفت: کتاب و کتابخوانی سنگ بنای توسعه هرجامعه ای است و جامعه ای رو به توسعه و پیشرفت است که اهل مطالعه باشد، در همین راستا معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم به برگزاری اولین مرحله مسابقه کتاب خوانی با عنوان « جشنواره دانایی توانایی » در سطح مدارس استان، اقدام می‌کند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و رشد کمی و کیفی آن در سطح مدارس استان، تصریح کرد: اداره فرهنگی هنری معاونت پرورشی و فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، مطابق منویات و بیانات مقام معظم رهبری و سند تحول بنیادین اقدام به برگزاری مسابقه کتاب خوانی در چهار فرایند  آموزشگاه ، ناحیه / منطقه ، استان و کشوری کرده است.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره آموزش‌وپرورش استان قم یادآور شد: برای مرحله اول این مسابقه چهار کتاب گلدان خالی (دوره اول ابتدایی)، قصه ی طوطی خانم و آقای بازرگان (دوره دوم ابتدایی)، ضحاک (متوسطه اول) و رفاقت به سبک تانک (متوسطه دوم) در نظر گرفته شده است.
حمزه‌ای ادامه داد: نتایج و ثمرات این کتاب خوانی «پرورش سرمایه انسانی» است، معتقدیم کتاب باید ارزش تربیتی و پرورشی داشته باشد و این نوعی آموزش هم برای فرد و هم برای یک جامعه نیز نوعی سرمایه گذاری سودآور محسوب می‌شود.
وی در پایان اظهارکرد: این مسابقه در تاریخ ۳ بهمن ماه ۱۳۹۷ در سراسر مدارس در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود، امید است مدیران، مربیان و معلمان با اهتمام به این مسئله در گسترش فرهنگ کتاب  و کتاب خوانی مثمر ثمر واقع شوند.

 

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.