مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم:

۲۲ ایستگاه نشاط در مساجد راه‌اندازی می‌شود

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: تلاش ما بر این است که تا 22 بهمن 22 ایستگاه نشاط دیگر در مساجد راه‌اندازی کنیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
۲۲ ایستگاه نشاط در مساجد راه‌اندازی می‌شود
شناسه : 2000 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، ابوالقاسم مقیمی در گفت وگو با فارس قم، با اشاره به اقدام شهرداری در راستای تجهیز مساجد و محلات شهر به امکانات ورزشی گفت: شهرداری در سال‌های اخیر با برنامه‌ریزی و اختصاص اعتبارات مطلوب اقدام به توسعه امکانات فرهنگی و ورزشی در شهر کرده است.

وی با اشاره به احداث هشت سالن ورزشی مجهز در هشت منطقه شهر توسط شهرداری تصریح کرد: همچنین در حوزه فرهنگی نیز تأکید شهردار بر این است که خدمات فرهنگی با رویکرد تقویت فرهنگ شهروندی توسعه یابد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم با اشاره به تجهیز مساجد به وسایل ورزشی و ایجاد ایستگاه‌های نشاط گفت: حدود ۳۰ ایستگاه نشاط در برنامه داریم که ۲۲ ایستگاه نشاط دیگر تا ۲۲ بهمن افتتاح شود.
وی با بیان اینکه ایستگاه‌های نشاط در دو قالب الف و ب راه‌اندازی می‌شود افزود: در قالب «ب» مساجد کوچک‌تر مجهز به امکانات دارت، پینگ‌پونگ و فوتبال دستی می‌شود و در قالب «الف» تاتامی هم اضافه می‌شود و این ظرفیت بستگی به امکانات و وسعت مسجد دارد.
مقیمی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای ایجاد ایستگاه‌های نشاط در مساجد گفت: پیش از تغییرات قیمت‌ها برای هر ایستگاه نشاط به طور میانگین بیش از ۵ میلیون تومان هزینه می‌شد که با افزایش هزینه‌ها این هزینه بسیار بیشتر خواهد بود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.