آمار مبتلایان کرونا در قم به ۱۱۴۱ نفر رسید

شهر بیست/ معاون وزیر بهداشت از ابتلای ۳۶ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در قم خبر داد که بر این اساس، تعداد مبتلایان کرونا در قم به ۱۱۴۱ نفر رسید.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آمار مبتلایان کرونا در قم به ۱۱۴۱ نفر رسید
شناسه : 19996 | انتشار : ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، دکتر رئیسی معاون بهداشت وزارت بهداشت در رابطه با آخرین آمار مبتلایان کرونا در کشور، گفت: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۲۳۷ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۹۶۴۴ نفر رسید.

وی افزود: خوشبختانه ۶۷۴۵ نفر از بیماران کرونا ویروس در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است.

معاون بهداشت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: متاسفانه با جان باختن ۱۴۹ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۴۳۳ نفر رسید.

رئیسی همچنین ابتلای ۳۶ مورد جدید به ویروس کرونا در قم را تأیید کرد. بر این اساس، تعداد مبتلایان کرونا در قم از ۱۱۰۵ نفر در روز گذشته به ۱۱۴۱ نفر رسید. 

همچنین علی ابرازه قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم خبر داد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۹ تَن از بخش های مراکز درمانی پنج‌گانه ترخیص شدند که ۳۲ نفر آنها صبح امروز بوده است.

این مقام دانشگاه علوم پزشکی قم یادآور شد: طبق دستورالعمل وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از این به بعد از افرادی که به دلیل مشکلات حاد تنفسی و یا ویروس کرونا در مراکز درمانی بستری می شوند، ۱۰ درصد کل هزینه درمان گرفته می شود.

ابرازه اضافه کرد: افرادی که دارای بیمه تکمیلی هستند، تمامی هزینه های درمان آنها توسط بیمه تکمیلی پرداخت خواهد شد.

قائم مقام علوم پزشکی قم در پایان بیان کرد: افرادی که تمکن مالی نداشته و نمی توانند، این نرخ تعیین شده را پرداخت کنند، به واحد مددکاری ارجاع داده می شوند تا بعد از بررسی هزینه آنها تخفیف داده شده و یا رایگان محاسبه شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.