اکران تبلیغات شهری نوروزی با مضامین پیام‌های کرونایی

شهر بیست/ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است، گفت: به تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های مذهبی و رویدادهای ملی در نوروز نیز توجه ویژه‌ای صورت گرفته است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
اکران تبلیغات شهری نوروزی با مضامین پیام‌های کرونایی
شناسه : 19980 | انتشار : ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، مهدی کلانترزاده با اشاره به اقدامات تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهرداری در نوروز ۹۹ اظهار کرد: نوروز امسال تحت‌الشعاع شیوع کرونا در کشور قرار دارد و به همین خاطر اکثر ظرفیت‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی شهر به این کار اختصاص یافته است.

وی با اذعان به اینکه با این حال در امور تبلیغاتی تلاش شده جنبه شادی و نشاط و آغاز سال جدید در نظر گرفته شود تصریح کرد: به همین خاطر شعارهای ویژه‌ای برای تبلیغات نوروز ۹۹ در نظر گرفته شده است که از آن جمله «قم شهر با صفا و مردم باخدا، قم رود زندگی جاری، شور بندگی سرشار، می‌رسد اینک بهار، خوش به حال روزگار» است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تاکید بر اینکه در تبلیغات نوروزی شعارهای و پیام‌های بهداشتی نیز گنجانده شده است افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسبت‌های ملی مذهبی در نوروز نیز مد نظر قرار داشته است.

کلانترزاده افزود: در مناسبت‌های دیگر خصوصاً عید مبعث و نیمه شعبان نیز تبلیغات ویژه شهری در دستور کار قرار دارد و این تبلیغات با محوریت شعارهای مهدوی همچون «زکوی یار می‌آید، نسیم باد نوروزی، بهار می‌رسد اما بهار من تو کجایی» خواهد بود.

وی بیان کرد: در مجموع بیش از هزار مترمربع بنر و تبلیغات شهری در قالب‌های پرتابل، عرشه پل، استند و… به مناسبت نوروز اکران خواهد شد.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.