آغاز توزیع میوه نوروزی در قم به صورت اینترنتی

شهر بیست/ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم با اشاره به آغاز توزیع میوه نوروزی در ۳۰ نقطه شهر قم از امروز، گفت: امسال میوه تنظیم بازار نوروزی به دلیل جلوگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا و در خانه ماندن همشهریان به صورت اینترنتی نیز به فروش می‌رسد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز توزیع میوه نوروزی در قم به صورت اینترنتی
شناسه : 19932 | انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت ،‌معدن و تجارت قم، محمود سیجانی درجلسه ستاد تنظیم بازار استان افزود: امسال با اتخاذ تمهیدات لازم میوه تنظیم بازار نوروزی به صورت اینترنتی توسط سایت «با سلام» نیز به فروش می‌رسد.

وی، قیمت فروش سیب در مراکز تنظیم بازار ۶ هزار تومان و قیمت پرتقال تامسون درجه یک را پنج هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در استان قم ۳۵۰ تن سیب و ۷۰۰ تن پرتقال توزیع می‌شود.

سیجانی گفت: موجودی کالاهای اساسی از جمله شکر، برنج و گوشت در انبارهای استان در سطح بسیار بالایی است و هیچ گونه کمبودی احساس نمی‌شود.

وی دربخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: واحدهای صنفی که در گسترش شیوع ویروس کرونا تأثیر زیادی دارند مانند آرایشگاه‌های زنانه، کافی نت‌ها و چایخانه‌ها تعطیل شدند.

بر اساس آخرین آمار شمار مبتلایان به بیماری کرونا در کشور به ۱۶هزار و ۱۶۹ تن رسید، خوشبختانه پنج‌هزار ۳۸۹ تن از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است، متاسفانه ۱۲۵ تن از بیماران جان خود را از دست دادند و تعداد درگذشتگان بیماری کووید۱۹ در کشور به ۹۸۸ مورد رسید.

نوشته های مشابه
«پلیس تراز» به بازار نشر آمد
خرده شیشه در داروی لاغری!
کسب رتبه نخست منطقه یک قم در ارزیابی شاخصه‌های مدیریت بحران
لزوم افزایش تاب‌آوری شهری در قم
پایگاه چندمنظوره مدیریت بحران در منطقه یک قم احداث می‌شود
بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی منطقه ۳ قم
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.