لغو برنامه‌های فرهنگی قم در تحویل سال نو و نیمه شعبان

شهر بیست/ استاندار قم ضمن درخواست از مشتاقان زیارت حرم حضرت معصومه(س) برای خودداری از سفر به قم در ایام نوروز و نیمه شعبان، گفت: تمام برنامه‌های فرهنگی استان قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان لغو شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
لغو برنامه‌های فرهنگی قم در تحویل سال نو و نیمه شعبان
شناسه : 19867 | انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در رزمایش لبیک با امام خامنه ای نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در ورودی ها و خروجی های استان قم، طی سخنانی با اشاره به اجرای طرح غربالگری بیماری کرونا اظهار کرد: کسانی که قم را به مقصد سایر استان ها ترک می کنند مورد پایش سلامت  قرار گرفته ودر صورت داشتن علائم بیماری تنفسی به مراکز سلامت هدایت می شوند.

استاندار قم با بیان اینکه طرح غربالگری و ارائه خدمات ضدعفونی به مسافران ورودی به استان قم نیز به صورت داوطلبانه نیروی زمینی ارتش اجرا می شود، افزود: مشاوره و خدمات بهداشتی در ایام پیش رو به مسافران در مبادی شهر ارائه خواهد شد.

وی ضمن درخواست از مردم برای ماندن در خانه ها در ایام پیش رو خاطرنشان کرد: با همکاری مردم می توانیم هر چه سریعتر بر این بیماری چیره شده و شرایط را به حالت عادی برگردانیم.

استاندار قم ضمن درخواست از مشتاقان زیارت حرم حضرت معصومه (س) برای عدم سفر به قم در ایام نوروز و نیمه شعبان اظهار کرد: همه برنامه های فرهنگی استان قم در زمان تحویل سال نو و نیمه شعبان لغو شده است.

وی با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تجمعات در آستانه نوروز تصریح کرد: در صورتی که اقدامات پیشگیرانه را به درستی انجام ندهیم شاهد صعود مجدد روند بیماری در شهر خواهیم بود.

استاندار قم با اشاره به استقرار تخت‌های رزرو و احتیاط بیمارستانی در استان، ابراز امیدواری کرد که با همراهی مردم وضعیت بیماری در استان کنترل شده و مجددا به روند صعودی برنگردد، افزود: نقاهتگاه مجتمع یاوران مهدی نیز فعال شده و در حال خدمات‌رسانی به بیماران بهبود یافته است.

وی با اشاره به استقرار بیمارستان سیار در منطقه پردیسان، پیگیری برای تجهیز و راه‌اندازی بیمارستان‌های در دست افتتاح استان را مورد توجه قرار داد و افزود: امیدواریم این کارها تبدیل به یک فرصت شوند چراکه برای زیرساخت‌های درمانی قم ماندگار خواهند شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.