دادستان قم مطرح کرد

انجام اقدامات متعدد در راستای حمایت از خانواده زندانیان

شهر بیست/ رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان از ارتقاء چشمگیر عملکرد انجمن حمایت از زندانیان خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انجام اقدامات متعدد در راستای حمایت از خانواده زندانیان
شناسه : 1985 | انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۵   پرینت

به گزارش پایگاه خبری شهر بیست، مهدی کاهه با اشاره به ارتقای چشمگیر عملکرد انجمن حمایت از زندانیان اظهار کرد: از آنجایی که آثار و عوارض مجازات‌های مجرمان تنها شامل حال آن‌ها نمی‌شود و همه اعضای خانواده را درگیر می‌کند و آنان را نیز در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی قرار می‌دهد لذا ضرورت دارد جهت جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی دیگر اقدامات موثری صورت پذیرد.

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان استان قم ادامه داد: این انجمن به منظور جلوگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی در سال جاری اقدامات مؤثری داشته که در بیان اهم آن‌ها می‌توان به تأمین مسکن خانواده‌های نیازمند در نزدیکی محارم از طریق پرداخت ودیعه مسکن و اجاره بها، پرداخت هزینه صدور دفترچه بیمه، تهیه لوازم ضروری منزل، توزیع بن خرید کالا از فروشگاه و تأمین اقلام و مواد غذایی مورد نیاز و تحویل آن‌ها اشاره کرد.

کاهه تصریح کرد: پرداخت وام قرض الحسنه، پیگیری وضعیت بهداشتی و درمانی و تامین دارو، خرید و توزیع پوشاک و کیف و کفش، آموزش خیاطی و تهیه چرخ خیاطی به جهت اشتغال زایی و ثبت نام دانش آموزان ترک تحصیلی از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان قم بوده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.