درخواست تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ و اصناف قم روی میز کمیته بحران

شهر بیست/ قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با تأکید بر اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ضروری است، گفت: درخواست بسته شدن فروشگاه های بزرگ و اصناف شهر قم به جز چند صنف ضروری را به کمیته بحران دادیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
درخواست تعطیلی فروشگاه‌های بزرگ و اصناف قم روی میز کمیته بحران
شناسه : 19838 | انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم،، علی ابرازه با بیان اینکه قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا ضروری است، گفت: درخواست بسته شدن فروشگاه های بزرگ و اصناف شهر قم به جز چند صنف ضروری را به کمیته بحران دادیم.

وی ادامه داد: سه هزار نیروی بخش درمان در استان قم در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و کارانه عقب مانده چند ماهه این پرسنل را پرداخت کردیم، همچنین فراخوان استخدام نیروی قراردادی برای بخش درمان قم ارائه شده است.

ابرازه با اشاره به حضور نیروهای جهادی در بیمارستان‌های قم اظهار کرد: این نیروها پس از گذراندن آموزش‌های اولیه وارد بیمارستان‌های استان شدند، آن‌ها علاوه بر انجام کارهای خدماتی برای بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های قم در ایجاد فضای معنوی در این بیمارستان‌ها مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان بودجه نقدی برای خرید تجهیزات مورد نیاز برای بیمارستان‌ها و پرسنل درمانی استان قم برای مقابله با بیماری کرونا تخصیص پیدا کرد، همچنین ۴۲ میلیارد تومان هم توسط وزارت بهداشت برای کمک به بخش درمان قم اختصاص داده شد.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: بیمه خدمات درمانی ۲۸ میلیارد تومان به بخش درمان استان قم تخصیص داد و سازمان تامین اجتماعی هم قول اختصاص ۴۵ میلیارد تومان بودجه به بخش درمان استان را داده است.

وی خاطرنشان کرد: روند ابتلا به بیماری کرونا در استان قم صعودی است و در صورتی که پیشگیری نکنیم، باز هم شاهد اوج گیری این بیماری در استان خواهیم بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.