پلمب ۲ باشگاه‌ ورزشی متخلف در موضوع کرونا

شهر بیست/ اداره کل ورزش و جوانان استان قم از تعطیلی تمام اماکن و فضاهای ورزشی و پلمب دو باشگاه‌ ورزشی متخلف در این ایام خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
پلمب ۲ باشگاه‌ ورزشی متخلف در موضوع کرونا
شناسه : 19810 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از فارس قم، از زمان منتشر شدن خبر شیوع ویروس کرونا و پیرو تصمیماتی که در ستاد بحران اتخاذ شده، اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز به واسطه اینکه از مخاطبان زیادی در رشته‌ها‏، باشگا‌ه‌ها و تیم‌های مختلف ورزشی برخوردار است‏، تصمیماتی را برای جلوگیری و کاهش شیوع این ویروس با هدف حفظ سلامت جوانان و ورزشکاران قم در نظر گرفت.

با تصمیم اتخاذ شده در شورای معاونین این اداره کل‏ به منظور پیشگیری از انتقال ویروس کرونا و جلوگیری از مبتلا شدن ورزشکاران به آن، تمامی اماکن ورزشی شامل باشگاه‌های ورزشی دولتی، خصوصی و همچنین برگزاری هرگونه همایش، گردهمایی، مسابقات و … را پس از هماهنگی به عمل آمده با مراجع قانونی ذی‌صلاح و در راستای سلامت عمومی جامعه تا اطلاع ثانوی تعطیل کرد.

همچنین بازرسی از تمامی اماکن ورزشی سطح استان قم توسط مراجع قضایی و نظامی ذی‌ربط در حال انجام است و علاوه بر اداره کل ورزش و جوانان استان قم‏ این مراجع نیز اعلام کرده‌اند در صورت مشاهده‌ هرگونه فعالیت ورزشی، برخورد قانونی انجام خواهد گرفت.

در پی این تصمیمات اما بازرسی‌های انجام شده توسط عوامل مرتبط حکایت از فعالیت برخی باشگاه‌های خصوصی داشت تا اینکه نتیجه بازرسی‌ها منجر به تخلف دو باشگاه بدن‌سازی در عدم رعایت دستورالعمل تعطیلی اماکن ورزشی و پلمب این باشگاه‌ها شد.

این در حالی است که با اطلاعیه رسمی ستاد مقابله با کرونا در ورزش، تمام مسابقات ورزشی تا پایان فروردین ماه ۹۹ لغو شده است و بر این اساس مسابقات و لیگ‌های مختلف ورزشی تمامی رشته‌ها در سطح لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دسته دوم و سوم تا پایان فروردین ماه لغو شده است و تمام باشگاه‌های ورزشی خصوصی تا ۱۵ فروردین ماه تعطیل خواهند بود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.