کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری ۱۶ نفر در قم

شهر بیست/ فرمانده انتظامی استان از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده در قم خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶ نفر دستگیر شدند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف اقلام بهداشتی احتکار شده و دستگیری ۱۶ نفر در قم
شناسه : 19798 | انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی پلیس استان قم طی عملیاتی پس از اطلاع از محل دپو و احتکار مقدار زیادی اقلام بهداشتی احتکار شده، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران پس از شناسایی محل دپو مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی وارد محل شده و طی بازرسی صورت گرفته ۷۴۲ هزار و ۹۵۰ عدد دستکش، ۸۴ هزار و ۹۷۰ ماسک، ۹۶ بطری الکل صنعتی و ۱۰ واکسن جعلی کرونا احتکار شده را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در این رابطه باند ۷ نفره احتکار اقلام بهداشتی مرتبط با کرونا متلاشی و افراد تحویل مرجع قضایی استان شدند.

وی افزود: طی عملیاتی دیگر با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم یک هزار و ۳۷۰ عدد ژل ضد عفونی کننده دست و صورت با مارک تقلبی، ۵۰ لیتر گلیسیرین، ۱۸ لیتر شیشه شوی، ۸۰ لیتر آلوئه ورا، ۲ کیلو ژانتان، یک کیلو پودر اس ام اس و ۱۵لیتر الکل کشف و در این رابطه متهم و ۷ تن از همدستانش دستگیر و تحویل مقام قضایی استان شدند.

سردار آقاخانی اضافه کرد: همچنین در اجرای کنترل انبارهای سطح استان و در پی کسب خبری مبنی بر احتکار اقلام دارویی(ماسک) در انبار منزل مسکونی موضوع در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت که پس از شناسایی محل مورد نظر، با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی صورت گرفته ۴۸۰ عدد ماسک فیلتردار N95کشف و در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و تحویل مرجع قضایی استان شد.

سردار آقاخانی با اشاره به عزم جدی پلیس برای مبارزه با احتکار کنندگان اقلام بهداشتی از مردم خواست تا در صورت اطلاع از احتکار هر نوع اقلام بهداشتی بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

نوشته های مشابه
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
آماده‌باش ناوگان تاکسیرانی در لیالی قدر
ضرورت افزایش امنیت بوستان‌های قم
دیدار شهردار قم با مدیرکل بازرسی استان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.