فراخوان تولید آثار هنرهای تجسمی با موضوع مدافعان سلامت اعلام شد

شهر بیست/ رئیس انجمن هنرهای تجسمی قم گفت: مسابقه تولید آثار هنرهای تجسمی با هدف فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی مردم نسبت به ویروس کرونا در سه بخش فراخوان شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
فراخوان تولید آثار هنرهای تجسمی با موضوع مدافعان سلامت اعلام شد
شناسه : 19713 | انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، علی سلطانی از اعلام فراخوان تولید آثار هنرهای تجسمی با موضوع مدافعان سلامت در قم خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه در بخش‌های نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و پوستر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه تولید آثار هنرهای تجسمی به همت این انجمن و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم فراخوان شده است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی و تأثیر هنر در ارتقا سطح آگاهی افراد جامعه از سلامت استان و فرهنگ‌سازی پیشگیری و مقابله با ویروس از اهداف اعلام این فراخوان است.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم با اشاره به جوایز این مسابقه در هر سه بخش اعلام شده، بیان کرد: در هر سه بخش نقاشی دیجیتال، تصویرسازی و پوستر به صورت مجزا دو برگزیده انتخاب می‌شوند که به برگزیده، لوح افتخار، مبلغ ۶ میلیون ریال و کارت عضویت پیوسته انجمن هنرهای تجسمی اعطا می‌شود.

وی افزود: به تمامی شرکت کنندگانی که آثارشان در این مسابقه پذیرفته شود، گواهی شرکت اهدا خواهد شد.

سلطانی با اشاره به ملاحظات حقوقی که در این مسابقه به آن توجه شده است، گفت: حق استفاده از آثار راه یافته برای انتشار، عکاسی، چاپ و تبلیغات با رعایت حقوق طراح اثر، برای برگزار کننده محفوظ بوده و هزینه ارسال آثار بر عهده شرکت کنندگان خواهد بود.

*محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد

وی اضافه کرد: برگزار کنندگان هیچ‌گونه مسئولیتی در برابر مفقود شدن یا خرابی آثار در هنگام ارسال و پیش از ورود به دبیرخانه نمایشگاه را نخواهند داشت و آثاری که ناقض مقررات عمومی، شئون اخلاقی و موازین جمهوری اسلامی ایران باشند به نمایشگاه راه پیدا نخواهد کرد.

سلطانی با تبیین مقررات و شرایط ثبت نام در این فراخوان را مورد اشاره قرار داد و گفت: هنرمندان می‌توانند به هر میزان که می‌خواهند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند و محدودیتی در تعداد آثار وجود ندارد.

وی با اشاره به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه بیان کرد: هنرمندان می‌توانند آثار خود را به‌صورت حضوری از ۲۰ تا ۲۹ اسفندماه سال جاری به انجمن هنرهای تجسمی استان قم و یا از طریق آیدی تلگرام @QomVisualArt به دبیرخانه ارسال نمایند.

رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان قم اضافه کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۹۲۵۱۳۵۰۷ تماس بگیرند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.