در گفت‌وگو با «شهر۲۰» عنوان شد

دفاع مالک اشتری داریوش ارجمند از مردم قم/ کرونا یک اپیدمی جهانی است به مردم قم ربطی ندارد/ نمی‌توانند به حیثیت و شرافت قم لطمه بزنند

شهر بیست/ بازیگر نقش ماندگار «مالک اشتر» در سریال امام علی(ع) با بیان اینکه کرونا یک اپیدمی جهانی است، اصلاً به قم ربطی ندارد، گفت: عده‌ای دارند به مردم آدرس غلط می‌دهند اما مردم قم همان مردم باشرف و محترم و دوست داشتنی هستند و این مسائل نمی‌تواند به شرافت و حیثیت قم لطمه‌ای بزند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
دفاع مالک اشتری داریوش ارجمند از مردم قم/ کرونا یک اپیدمی جهانی است به مردم قم ربطی ندارد/ نمی‌توانند به حیثیت و شرافت قم لطمه بزنند
شناسه : 19699 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۹   پرینت

داریوش ارجمند هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به شیوع کرونا و بعضی بداخلاقی‌های صورت گرفته در فضای مجازی و برخی مناطق کشور نسبت به مردم قم، گفت: کرونا یک اپیدمی جهانی است، اصلا به قم ربطی ندارد! آمریکا که تا دیروز خودش را عقب نگه داشته بود و می‌گفت ما هیچ مبتلایی نداریم، کرونا به ۳۷ ایالت آنها رسید.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای با تأکید بر اینکه به فضای مجازی نباید توجه کرد و مردم قم روحیه خود را نبازند، گفت: مگر اماکن مذهبی ما کم از این چیزها دیدند، مگر کم به آنجا فحاشی شده، مگر کم کشته دادند، در آغاز نهضت انقلاب در همین مدرسه فیضیه چه کردند.

*عده‌ای فرصت عقده‌گشایی پیدا کردند

بازیگر سریال امام علی(ع) افزود: مهم الان جان مردم این مملکت است اما عده‌ای بهانه پیدا کردند تا عقده‌های خود را خالی کنند.

ارجمند تأکید کرد: یعنی چه این حرف که مردم قم عامل شیوع کرونا بودند؟!؛ معذرت می‌خواهم ایتالیا هم قمی‌ها رفتند که تاکنون بیش از هزار نفر جان خود را از دست دادند؟

*قم اصلا فرودگاه ندارد

این هنرمند سینما و تلویزیون همچنین در خصوص اینکه قم اصلا فرودگاهی ندارد که پروازی از چین به این شهر شده باشد، گفت: به من هم گفتند که سی تا هواپیما از چین به قم آمده، گفتم قم اصلا فرودگاه ندارد که هواپیما از چین در قم بنشیند!

*مردم قم باشرافتند

بازیگر سریال «ستایش» با بیان اینکه مردم قم همان مردم باشرف و محترم و دوست داشتنی هستند، گفت: من این صحبت‌ها را کردم فردا راجع به همین‌ها هم به من بد و بی‌راه می‌گویند ولی من ابایی از این چیزها ندارم، من نوکر مردم هستم و این حرفی هم که دارم می‌زنم، برای مردم می‌زنم تا ذهن مردم مشوش نشود و مردم راه را عوضی نروند.

*به مردم آدرس غلط می‌دهند

ارجمند با تأکید بر اینکه عده‌ای به مردم آدرس غلط می‌دهند، گفت: این افراد همان‌هایی هستند که در این چهل سال دائماً می‌خواستند مردم را به این نظام و انقلاب بدبین کنند و ضربه بزنند.

*نمی‌توانند به حیثیت و شرافت قم لطمه بزنند

وی تأکید کرد: مردم قم نباید به دل بگیرند، به هر حال قم زیارتگاهی است که مردم تهران و ایران به آن وابسته هستند و این مسائل نمی‌تواند به شرافت و حیثیت قم لطمه‌ای بزند و چه بخواهند چه نخواهند، قم یکی از زیارتگاه‌های مهم این مملکت است.

این هنرمند سینما و تلویزیون افزود: موقعی که علی بن ابیطالب را هنگام نماز در مسجد ترور کردند، عده‌ای گفتند مگر علی(ع) نماز می‌خواند؟؛ وقتی درباره حضرت علی(ع) این‌گونه می‌گفتند دیگه ما برای چه باید برنجیم که به همشهری‌های شما یا به هم عقیده‌های من، این حرف‌ها را بزنند.

بازیگر نقش مالک اشتر در سریال امام علی(ع) در پایان خاطرنشان کرد: من نوکر همه مردم ایران هستم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • احمد

    تاریخ : 22 - اسفند - 1398

    عجب تیتر جالبی زدید
    خیلی ممنون گزارش خوبی بود
    سپاسگزارم


    پاسخ

  • ناشناس

    تاریخ : 23 - اسفند - 1398

    درود بر شرف بازیگر وطن پرست و ایرانی واقعا مثل شما هنرمند مردمی کم است در ایران درود بر غیرتت


    پاسخ