طرح اقدام ملی مسکن در شهر امیرکبیر قم اجرا می‌شود

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی قم با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید امیر کبیر این استان گفت: ثبت‌نام از متقاضیان مسکن در این شهر از ۲۴ اسفندماه جاری آغاز خواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
طرح اقدام ملی مسکن در شهر امیرکبیر قم اجرا می‌شود
شناسه : 19692 | انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، حسن صبوری اظهار کرد: مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان قم در ابتدای سال آینده کلید خواهد خورد با این حال امکان ثبت نام متقاضیان در شهر جدید امیرکبیر فراهم شده است.

وی بیان داشت: متقاضیان ثبت نام در شهر جدید امیرکبیر می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۴ اسفند تا ساعت ۲۴ روز ۲۵ اسفند برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی قم ادامه داد: در راستای حفظ سلامتی مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، امکان ثبت نام از طریق پیامک فراهم شده است و ضرورتی به حضور در کافی‌نت ها برای ثبت نام وجود ندارد.

صبوری تصریح کرد: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفا با یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی www.Tem.mrud.ir و یا سامانه پیامکی به سرشماره ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ اقدام به ثبت نام نمایند.

وی گفت: متقاضیانی که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می توانند از زمان شروع ثبت نام از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار (بدون هیچ حرف یا کلمه اضافه) به شماره پیامکی اعلام شده، نسبت به ثبت نام اولیه در طرح، اقدام نمایند.

مدیرکل راه قم تاکید کرد: ثبت نام نهایی از متقاضیان که از طریق پیامک ثبت نام نموده‌اند، پس از عادی شدن شرایط و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به نشانی (tem.mrud.ir) صورت خواهد پذیرفت.

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت نامحدود و بدون ظرفیت خواهد بود، افزود: متقاضیان ثبت نام در مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن می توانند در ظرف زمانی فوق با مراجعه به سامانه یا ارسال پیامک بدون محدودیت در ظرفیت، ثبت نام نمایند.

به گفته مدیرکل راه وشهرسازی قم افرادی که در مرحله اول، ثبت نام نموده و به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کرده‌اند چنانچه در بازه زمانی اعلام شده، انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام نمایند.

صبوری خاطرنشان کرد: متقاضیانی که به عدم احراز شرایط در مرحله اول ثبت نام اعتراض نموده‌اند، نیازی به ثبت نام مجدد نداشته و چنانچه حائز شرایط تشخیص داده شوند، در فرایند قبلی ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن قرار می گیرند.

گفتنی است شهر جدید امیرکبیر که به عنوان نخستین شهر جدید ویلایی در کشور شناخته شده‌ است در کیلومتر ۷۰ محور بزرگراهی قم – اراک قرار دارد که واحدها به صورت ویلایی یک طبقه با متراژ ۳۰۰ متر زمین و ۱۰۰متر بنا احداث خواهد شد.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.