ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان قم در ابتدای سال جدید

شهر بیست/ مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از شروع ثبت نام مرحله دوم طرح اقدام ملی تولید مسکن قم در ابتدای سال جدید خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ثبت‌نام مرحله دوم طرح اقدام ملی مسکن استان قم در ابتدای سال جدید
شناسه : 19662 | انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری اظهار داشت: طرح اقدام ملی تولید مسکن با هدف خانه دار کردن مردم در آبان ماه امسال کلید خورد.

وی افزود: در مرحله اول ثبت نام، ظرفیت ۴۴۰۰ نفری برای استان قم در نظر گرفته شده بود که نتایج آن در بهمن ماه اعلام شد.

صبوری توضیح داد: بر اساس نتایج اعلام شده، از تعداد چهار هزار نفر متقاضی شهر قم، تعداد ۲۱۵۵ نفر پذیرفته شدند و تعداد ۱۸۴۵ نفر از متقاضیان حائز شرایط تشخیص داده نشدند.

وی با دسته بندی متقاضیان طرح اقدام ملی به سه گروه، در خصوص پذیرفته شدگان این طرح توضیح داد: دسته اول متقاضیانی هستند که در مرحله اول پذیرفته شده‌اند که امورات مربوط به ثبت نام، تشکیل پرونده، افتتاح حساب و…. بر عهده اداره کل بنیاد مسکن استان خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ابراز داشت: این دسته از افراد در مرحله اول، مدارک هویتی خود را در سامانه بارگذاری کرده‌اند اما حضور آنها در اداره کل بنیاد مسکن برای ادامه روند ثبت نام به دلیل شیوع ویروس کرونا به زمان بعد موکول شده است.

وی با بیان اینکه تمامی حقوق مکتسبه در ثبت نام برای پذیرفته شدگان محفوظ است، افزود: این دسته افراد هیچ گونه نگرانی از این بابت نداشته باشند و زمان حضور آنها برای ادامه فرآیند ثبت نام در قالب اطلاعیه‌ها به سمع و نظر آنها خواهد رسید.

صبوری با بیان اینکه تأیید نشدگان مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی، در سامانه اعتراض خود را ثبت کرده‌اند، توضیح داد: دسته دوم متقاضیان افرادی هستند که در مرحله اول شرایط چهارگانه ثبت نام را کسب نکرده و در این خصوص اعتراض خود را در سامانه ثبت نموده‌اند.

وی افزود: به اعتراض این دسته از متقاضیان نیز در اسرع وقت رسیدگی و نتایج به زودی اعلام خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در صورت تأیید اعتراض متقاضیان، این افراد به گروه اول یعنی پذیرفته شدگان اضافه خواهند شد.

صبوری در خصوص جاماندگان مرحله اول ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن اظهار داشت: دسته سوم افرادی هستند که متقاضی ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن بوده اما در مرحله اول موفق به ثبت نام نشده‌اند که این افراد می‌توانند در ابتدای سال آینده برای ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

وی تصریح نمود: تمام امور مربوط به سه گروه پذیرفته شدگان، معترضین و متقاضیان مرحله دوم صرفاً از طریق سامانه ثبت نام به نشانی www.tem.mrud.ir انجام خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم کنترل و مقابله با آن، از عموم شهروندان و متقاضیان طرح اقدام ملی درخواست می‌شود از مراجعه حضوری به اداره کل راه و شهرسازی و اداره کل بنیاد مسکن خودداری نمایند.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.