آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در قم

شهر بیست/ استاندار قم در حاشیه آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در شهرک شکوهیه قم، گفت: برای تولید ماسک در قم و رفع کمبودهای فعلی، نیازمند واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات هستیم.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
آغاز به کار خط تولید ماسک N95 در قم
شناسه : 19625 | انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایسنای قم، بهرام سرمست صبح امروز در مراسم افتتاحیه یک واحد تولید ماسک N95 و فیلتردار و دو واحد تولید ژل ضدعفونی‌کننده در جمع خبرنگاران عنوان کرد: در روند تولید ماسک در قم، مشکلاتی وجود دارد که آن را با نهاوندیان معاونت اقتصادی رئیس جمهور در میان گذاشتیم و قول مساعدی در رفع این دغدغه‌ها دادند.

استاندار قم افزود: در حال حاضر در تولید ماسک در قم و رفع کمبودهای فعلی، نیازمند واردات مواد اولیه و ماشین‌آلات هستیم که این مشکلات در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: با رقع مشکلات تولید، بخش عمده‌ای از کمبود این اقلام بهداشتی در قم رفع خواهد شد، امروز نیز در جریان بازدید از مدار تولید امیدواریم بتوانیم این مشکلات به زودی از میان برود و ظرفیت تولید در قم افزایش یابد.

سرمست بیان کرد: تولید اقلام بهداشتی اهمیت زیادی در جهت حفاظت شهروندان از خودشان با توجه به شیوع ویروس کرونا دارد و باید افزایش تولید این اقلام تلاش شود.

وی خاطرنشان کرد: عمده تولیدات ماسک در این واحدهای تولیدی، ماسک N95 و فیلتردار است که برای کادر پزشکی و درمانی و پرستاران مورد استفاده قرار می گیرد.

استاندار قم گفت: نظارت دقیق بر تولید و توزیع ماسک و اقلام پزشکی، بخش زیادی از کمبود را مرتفع می‌کند که این وظیفه مهم در نظارت کافی بر عهده حوزه صمت واگذار شد تا این اقلام به موقع به دست مصرف‌کننده برسد و کمبودی که در داروخانه‌ها دیده می‌‎شود از میان برود.

وی عنوان کرد: همچنین دستوراتی به معاونت اقتصادی استانداری داده شد تا بر تولید و توزیع نظارت کافی صورت بگیرد ضمن اینکه از مردم نیز تقاضا داریم گزارش‌های خود را از وضعیت توزیع اقلام بهداشتی در سطح استان ارائه دهند تا نظارت‌ها به طور مستمر انجام شود.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.