تعطیلی برخی از مطب‌ها در استان قم ضروری است

شهر بیست/ رئیس جدید نظام پزشکی استان قم گفت: در شرایط فعلی با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعطیلی برخی از مطب‌ها در استان قم ضروری است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
تعطیلی برخی از مطب‌ها در استان قم ضروری است
شناسه : 19623 | انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، سید حسن عادلی در گفت‌وگویی عنوان کرد: در این ایام برخی همکاران ما اعم از پزشک و پرستار و در سطوح مختلف اعم از متخصصین و پزشک عمومی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و در منازل و بیمارستان تحت درمان هستند.

رئیس نظام پزشکی استان قم افزود: این مساله نشان می‌دهد که همکاران ما در کادر درمانی پیگیر کنترل این بیماری هستند و پای کار آمده‌اند.

وی بیان کرد: عده ای نیز تخصص‌شان مرتبط با کرونا نیست و متخصص عفونی و داخلی نیستند ولی با این حال در امر پیشگیری و درمان کمک می‌کنند.

عادلی خاطرنشان کرد: همچنین همکاران پزشک عمومی در سطح شهر فعال هستند و عده‌ای نیز برای ویزیت به منازل می‌روند که کار بسیار خوبی است و موجب می‌شود بیماران از منازل خارج نشوند و به بهبودی آنها کمک شود، امیدواریم این حرکت‌ها نیز تداوم داشته باشد.

وی گفت: به دلیل اینکه فعالیت برخی از همکاران مرتبط با بیماری کرونا نیست ابلاغیه‌ای در جهت توقف فعالیت آنها در شهر صادر شد به گونه‌ای که فعلا ویزیت‌های آنها به تعویق بیفتد از جمله اندوسکپی که می‌تواند به زمان پس از بیماری کرونا موکول شود.

رئیس جدید نظام پزشکی استان قم عنوان کرد: در شرایط فعلی با توجه به شیوع بیماری کرونا، تعطیلی برخی از مطب‌ها در استان قم ضروری است و ما اصرار داریم که برخی از مطب‌ها از جمله پوست و چشم تعطیل شوند و تنها در موارد اورژانسی به خدمت بپردازند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.