انتقاد فرمانده انتظامی قم از عدم همکاری هتل‌داران قم/ مانند گذشته اتباع خارجی را پذیرش می‌کنند

شهر بیست/ فرمانده انتظامی قم با انتقاد از عدم همکاری هتل‌داران و مسافرخانه‌ها برای رعایت مسائل بهداشتی، گفت: متاسفانه هتل‌داران استان توجیه نیستند چرا که هنوز نیز مانند روال عادی گذشته اتباع خارجی را پذیرش می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقاد فرمانده انتظامی قم از عدم همکاری هتل‌داران قم/ مانند گذشته اتباع خارجی را پذیرش می‌کنند
شناسه : 19599 | انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از ایرنای قم، سردار عبدالرضا آقاخانی روز دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در سالن کرامت استانداری قم با انتقاد از عدم همکاری هتل‌دارها و مسافرخانه ها برای رعایت مسائل بهداشتی، گفت: متاسفانه هتل‌داران استان توجیه نیستند چرا که هنوز نیز مانند روال عادی گذشته اتباع خارجی را پذیرش می کنند.

وی با بیان اینکه تب سنجی در تمام ورودی و خروجی های قم کنترل شود، افزود: برخی مسافرخانه های همکاری لازم را با پلیس ندارند که نیاز است تا تذکرات لازم انجام شود و در صورت نیاز اقدام به پلمب این مراکز شود.

فرمانده انتظامی قم با اشاره به اشراف پلیس فتا بر فضای مجازی استان گفت: پلیس فتا اشراف و رصد کامل روزانه و ساعتی بر فضای مجازی و رسانه ای استان دارد و آماده ارائه گزارش به طور ساعاتی برای تصمیم های نهایی در کمترین زمان به مراجع مربوطه است.

آقاخانی ادامه داد: لازم است هر نقطه در استان که به عنوان قرنطینه دایر می شود با هماهنگی پلیس باشد تا نیروهای انتظامی نیز برای تامین امنیت این مراکز در آنجا مستقر شود.

وی با اشاره به فوت یکی از پرسنل کلانتری ۱۲ قم به دلیل ابتلا به کرونا گفت: شروع بیماری این فرد ناشی از حضور وی در بیمارستان کامکار بوده است که به دلیل نداشتن تجهیزات لازم مبتلا به این بیماری شده است که از مسئولان دانشگاه تقاضا داریم تا نسبت به تامین لوازم بهداشتی و مراقبتی برای نیروهای پلیس مستقر در این مراکز اهتمام داشته باشند.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.