کشف ۴ انبار کالای احتکار شده از ابتدای شیوع کرونا در قم

شهر بیست/ دادستان عمومی و انقلاب قم از برخورد قاطع و رسیدگی سریع با هرگونه گرانفروشی و احتکار به ویژه در خصوص توزیع ماسک و مواد شوینده خبر داد و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان ۳۲۵ مورد بازرسی انجام شده که ۳۹ تخلف و ۴ انبار کالای احتکاری کشف شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
کشف ۴ انبار کالای احتکار شده از ابتدای شیوع کرونا در قم
شناسه : 19469 | انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام والمسلمین حسن غریب اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضای مردم برای تهیه ماسک و مواد ضد عفونی کننده متاسفانه شاهد سودجویی برخی فروشندگان و داروخانه‌ها در این زمینه بودیم که اقدام به احتکار ماسک، مواد ضدعفونی کننده و… کرده بودند.

وی تاکید کرد: در این راستا اکیپی ویژه متشکل از عوامل دادستانی و سازمان صنعت و معدن و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و عوامل بسیج بصورت شبانه روزی برای برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک و مواد شوینده در قم تشکیل شده است و با هرگونه موردی که مشاهده شود به سرعت و قاطعیت برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به اینکه با محتکران و گران فروشان با اشد مجازات برخورد خواهد شد، تصریح کرد: با مسؤولان ارگان‌های مرتبط جلسه مشترکی برگزار شده و بازرسی‌ها در این زمینه با شدت بیشتری دنبال خواهد شد.

وی گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا در استان تاکنون ۳۲۵ مورد بازرسی توسط تیم‌ها انجام شده است که از این تعداد ۳۹ مورد تخلف و ۴ انبار کشف شده است.

حجت الاسلام غریب بیان کرد: تخلفات به تعزیرات برای ادامه روند پرونده معرفی شده‌اند و کالای کشف شده که نیاز مردم بوده هم در داروخانه‌ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: تمام ماسک‌های پخش شده در داروخانه‌ها، توسط تلاش های شبانه روزی اکیپ های بازرسی کشف و ضبط شده است.

غریب تاکید کرد: در شرایطی که مردم به برخی از کالاها برای حفظ بهداشت و سلامت نیاز دارند به احدی اجازه نمی‌دهیم که در این شرایط به سوء استفاده پرداخته و بخواهد کالایی را احتکار کرده یا با قیمت‌های گزاف در اختیار مردم قرار دهد.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.