قدردانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از تلاش‌های کادر درمانی و مسئولان استان

شهر بیست/ رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از تلاش‌های مسئولان استان و کادر پزشکی و درمانی در مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
قدردانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم از تلاش‌های کادر درمانی و مسئولان استان
شناسه : 19389 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی در جلسه ستادپیشگیری، هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به جوسازی دشمنان علیه شهر مقدس قم، بیان کرد: مردم قم مردمی مقاوم و صبور هستند و می‌توانند در مقابله با مشکلات در همه ابعاد در خط مقدم باشند و این افتخاری برای شهر قم است در حالی که جوسازی و تبلیغ دشمن این بود که منشأ آلودگی کشور قم است در حالی که این آلودگی منشأ خارجی داشت.

وی توزیع بسته‌های بهداشتی در مناطق محروم را اقدامی پسندیده از سوی مسئولان قم دانست و افزود: باید این امر مهم در دیگر مناطق قم هم صورت گرفته و این اقلام توسط نیروهای مردمی وبسیجی توزیع شود.

حجت الاسلام محمدی عراقی در واکنش موضوع تکمیل و تجهیز بیمارستان امیر المومنین که از سوی استاندار قم در حال پیگیری است، این اقدام را ضروری دانست و گفت: ما این امر مهم را به طور جدی پیگیری می کنیم.

وی همچنین با اشاره به پیگیری تامین نیروی انسانی و دارویی برای قم گفت: در تماسی که با وزیر بهداشت داشتم کمبود دارو را برای بیمارانی که باید قرنطینه شوند،  پیگیری کرده و تاکنون از سوی وزارت بهداشت، کمبودی گزارش نشده ولی در تأمین این داروها تلاش خواهیم کرد.

وی در ادامه با اشاره به گندزایی و ضدعفونی کردن مناطق مختلف قم گفت:در این زمینه قم خوب ورود کرده ولی تاکید می شود این کار در ایام تعطیل و زمانی که مردم در خانه هستند، صورت پذیرد.

حجت الاسلام محمدی عراقی در پایان از فعالیت و اقدامات خوب ستاد پیشگیری و هماهنگی و عملیات پاسخ به بحران استان و کادر درمانی و پزشکان تقدیر و تشکر کرد و پیام قدردانی مقام معظم رهبری را ابلاغ کرد.

نوشته های مشابه
برگزیدگان ششمین کنگره شعر مواهب در قم معرفی شدند
پوستر سوگواره ملی «روضه‌های داستانی» در قم رونمایی شد
برگزاری مراسم احیای قدر در ۳۰ بقعه شاخص قم
تعطیلی سینماهای قم در شب‌های قدر
دستور ویژه شهردار قم برای ترمیم آسفالت‌های تخریب‌شده بر اثر نزولات آسمانی
جزئیات سرویس‌دهی ناوگان اتوبوس‌رانی قم در شب‌های قدر
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.