ابتلای ۱۰۱ مورد جدید به کرونا در قم/ جان‌باختگان کرونا در کشور به ۹۲ تن رسید

شهر بیست/ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت از ابتلای ۱۰۱ مورد جدید به کرونا ویروس در قم خبر داد و گفت: خوشبختانه ۵۵۲ نفر از مبتلایان به کروناویروس در کشور بهبود یافتند که این آمار روز به روز در حال افزایش است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ابتلای ۱۰۱ مورد جدید به کرونا در قم/ جان‌باختگان کرونا در کشور به ۹۲ تن رسید
شناسه : 19383 | انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کیانوش جهان‌پور در رابطه با آخرین آمار ابتلا به کرونا در کشور، اظهار کرد:  بر اساس نتایج آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۵۸۶ مورد جدید ابتلای قطعی به کروناویروس در کشور شناسایی شد و مجموع مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۹۲۲ نفر رسید.

وی افزود: از بین مبتلایان جدید، ۲۵۳ مورد مربوط به استان تهران، ۳۵ مورد مربوط به استان گیلان، ۹ نفر مربوط به استان مازندران، ۸ نفر مربوط به استان سمنان، ۹ نفر مربوط به استان گلستان، ۹ نفر مربوط به استان آذربایجان شرقی، ۴ نفر مربوط کردستان، ۱۵ نفر مربوط به کرمانشاه، ۷ نفر مربوط به ایلام، ۵ مورد مربوط به استان لرستان، ۲۷ نفر مربوط به استان خوزستان، ۱۴ مورد مربوط به فارس، ۶ مورد مربوط به زنجان، ۸ نفر مربوط به مرکزی، ۲۵ نفر مربوط به قزوین، ۱۹ نفر مربوط به البرز،۱۰۱ نفر مربوط به قم، یک نفر مربوط به چهارمحال و بختیاری، ۱۴ نفر مربوط به کرمان، ۸ نفر مربوط به سیستان و بلوچستان، ۸ نفر مربوط به خراسان رضوی و یک نفر مربوط به خراسان شمالی است.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان بر اثر این بیماری در کشور به ۹۲ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تاکید کرد: خوشبختانه ۵۵۲ نفر از مبتلایان به کووید۱۹ در کشور بهبود یافتند که این آمار روز به روز رو به افزایش است.

نوشته های مشابه
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.