ابتلای ۳۰ مورد جدید به کرونا ویروس در قم/ قربانیان کرونا در کشور به ۵۴ نفر رسید

شهر بیست/ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شدند و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ابتلای ۳۰ مورد جدید به کرونا ویروس در قم/ قربانیان کرونا در کشور به ۵۴ نفر رسید
شناسه : 19238 | انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، کیانوش جهان‌پور رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: شعار «کرونا را شکست می دهیم» ممکن نیست مگر با تحقق شعار هر خانه یک پایگاه سلامت.

وی افزود: از روز گذشته تا امروز ۳۸۵ نفر مبتلای جدید شناسایی شدند که از این میان، ۳۰ نفر قم، ۱۷۰ مورد تهران، ۲۸ مورد گیلان، ۴۴ مورد مرکزی، ۱۳ مورد اصفهان، ۸ مورد فارس، ۱۷ مورد خراسان رضوی، ۲ مورد کرمانشاه، ۸ مورد لرستان، ۳ مورد سمنان، ۱۱ مورد مازندران، ۳ مورد همدان، ۲ مورد خراسان جنوبی، ۳۱ مورد البرز، ۲ مورد هرمزگان، ۹ مورد خوزستان، یک مورد سیستان و بلوچستان، یک مورد ایلام، ۲ مورد کرمان (اولین موارد تشخیصی) به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و ۱۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی افزود: تاکنون ۱۷۵ مورد بهبود یافته و ترخیص شده از بیمارستان نیز در کشور داریم که عدد قابل توجهی است.

جهان‌پور گفت: بیشترین موارد ابتلای جدید به ویروس کرونا در روزهای اخیر در استان تهران مشاهده شده است. بعد از استان تهران، شرایط شیوع سریع بیماری در استان مرکزی دیده می‌شود.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۹۷۸ نفر در کشور به ویروس کرونا مبتلا شده و ۵۴ نفر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

جهان‌پور خاطرنشان کرد: رعایت نکات بهداشتی، ارتقای خودمراقبتی، پرهیز از تجمع و حضور در اجتماعات، محدودیت ترددها و لغو سفرهای درون شهری و برون شهری گام بسیار مثبتی در مهار بیماری کرونا خواهد بود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.