رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان قم در گفت‌وگو با «شهر۲۰» خبر داد

ریزش قیمت لیموترش در قم/ ذخیره هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید

شهر بیست/ رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان قم با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید میوه، گفت: قیمت لیموترش که با سوءاستفاده سودجویان به کیلویی ۴۰ هزار تومان هم رسید، از کیلویی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار قم عرضه می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
ریزش قیمت لیموترش در قم/ ذخیره هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید
شناسه : 19183 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵   پرینت

عباس موحدی رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان قم در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر بیست»، با اشاره به شیوع ویروس کرونا و افزایش تقاضا برای خرید میوه، گفت: الحمدالله تا امروز سعی کردیم قیمت‌ها را کنترل کنیم اما بعضی سودجویان از این شرایط سوءاستفاده کرده و دو سه روزی قیمت لیمو ترش، لیمو شیرین، سیر و زنجبیل را افزایش دادند.

وی افزود: قیمت لیموترش که در قم و تهران تا کیلویی ۴۰ هزار تومان بالا رفته بود،حدود ۲۰ هزار تومان ریزش کرد و بسته به کیفیت، از کیلویی ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان در میدان میوه و تره‌بار قم عرضه می‌شود.

رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان قم همچنین در خصوص قیمت لیمو شیرین، گفت: قیمت لیمو شیرین به دلیل نرسیدن بار از جهرم، حدود دو هزار تومان کیلویی افزایش پیدا کرد اما ان‌شاءالله شنبه با رسیدن بار، قیمت کاهش پیدا می‌کند.

موحدی با بیان اینکه هیچ مشکلی از بابت عرضه سیب و پرتقال وجود ندارد، افزود: قیمت سیب درجه یک ۶ هزار تومان، معمولی ۴ تا ۵ هزار تومان و درجه سه ۳ هزار تومان در میدان عرضه می‌شود و قیمت پرتقال هم بسته به کیفیت آن، از ۳ تا ۵ هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی همچنین از ذخیره‌سازی ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۰۰ تن سیب برای عرضه در شب عید خبر داد و گفت: سازمان صمت، میوه‌های باکیفیتی ذخیره کرده و ان‌شاءالله از ۲۵ اسفند با قیمت مصوب عرضه خواهد شد.

رئیس اتحادیه میوه و بار فروشان قم با بیان اینکه در حال حاضر محدودیتی برای عرضه میوه وجود ندارد، گفت: اگر برای شب عید، صادرات نداشته باشیم، بازار بسیار آرامی خواهیم داشت.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.