جزئیات وقوع آتش‌سوزی گسترده در مجتمع سحر قم/ ۵ نفر جان باختند

شهر بیست/ مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم از وقوع حریق گسترده در مجتمع ۲۲۵ واحدی سحر خبر داد و گفت: متأسفانه در این حریق که در طبقات منفی یک و منفی دو رخ داد، ۵ نفر جان باختند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
جزئیات وقوع آتش‌سوزی گسترده در مجتمع سحر قم/ ۵ نفر جان باختند
شناسه : 19117 | انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از شهرداری قم، عباس جعفری در خصوص وقوع آتش سوزی در مجتمع ۲۲۵ واحدی سحر در خیابان انسجام اظهار کرد: رأس ساعت ۳ بامداد وقوع آتش سوزی در این مجتمع مسکونی به آتش نشانی گزارش شد.

وی تأکید کرد: با توجه به گسترده بودن حریق بلافاصله خودروهای عملیاتی شامل ۱۲ خودرو عملیاتی و ۲ تیم نجات، سه نردبان نجات و… به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قم یادآور شد: آتش سوزی در طبقات منفی این مجتمع رخ داد و برای امداد رسانی و اطفا حریق ۱۵۰ نفر از آتش نشانان در محل حضور یافتند.

وی با اشاره به وقوع آتش سوزی در طبقات منفی یک و منفی دو این مجتمع گفت: بیش از ۱۶۰ نفر از ساکنان از مجتمع خارج شدند که ۳۸ نفر به دلیل مشکلات تنفسی توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شده و ۲۸ نفر هم به صورت سرپایی درمان شدند.

جعفری با اشاره به حضور خودروهای شهرداری، اورژانس و عوامل انتظامی در محل حادثه یادآور شد: متأسفانه در این حریق گسترده ۵ نفر فوت کردند که ۲ نفر آقا و دو نفر خانم هستند و یک کودک نیز در بیمارستان جان باخت.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.