نانوایی‌های قم نیازمند بسته بهداشتی هستند/ لزوم افزایش سهمیه آرد

شهر بیست/ رئیس اتحادیه نانوایان قم گفت: از یک هفته گذشته پیگیر دریافت وسایل بهداشتی برای نانوایی‌ها هستیم اما هنوز موفق به دریافت نشده‌ایم، گفت: از آنجایی که نان در دمای بسیار بالا پخت می‌شود مشکلی از نظر شیوع بیماری‌های ویروسی ندارد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
نانوایی‌های قم نیازمند بسته بهداشتی هستند/ لزوم افزایش سهمیه آرد
شناسه : 19001 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از مهر قم، علی اکبر زارعی اظهار داشت: از ۲۰ روز گذشته اطلاع رسانی در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا در نانوایی‌ها انجام شده و آموزش‌های بهداشتی لازم ارائه شده است.

وی با بیان اینکه در فضای مجازی آموزش‌های لازم به نانوایی‌ها ارائه می‌شود، افزود: برخی از نانوایی‌ها با احساس مسئولیت خود در نانوایی برگه‌ای چاپ کرده‌اند که حتی المقدور از کارت خوان استفاده شود و دستگاه pos خود را دائماً ضدعفونی می‌کنند.

رئیس اتحادیه نانوایان قم تصریح کرد: از یک هفته گذشته پیگیر دریافت وسایل بهداشتی برای نانوایی‌ها هستیم اما با وجود وعده‌هایی که علوم پزشکی قم داده است، هنوز موفق به دریافت نشده‌ایم و حتی به هلال احمر ارجاع داده شده که آنها نیز با قیمت بالا قصد فروش وسایل را دارند در حالی که نانوایی‌ها نیازمند داشتن پک بهداشتی هستند.

وی با بیان اینکه به نانوایی‌ها اعلام شده که در صورت بیماری هر یک از نانوایان، وی در محل کار حضور نیابد، گفت: از آنجایی که نان در دمای بسیار بالا پخت می‌شود مشکلی از نظر شیوع بیماری‌های ویروسی ندارد.

زارعی تأکید کرد: با توجه به اینکه شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا بیشتر در منزل حضور دارند، برخی از نانوایی‌ها شلوغ‌تر شده‌اند بنابراین لازم است میزان آردی که به نانوایی داده می‌شود در نانوایی‌ها شلوغ افزایش یابد تا بتوانیم برای جلوگیری از ازدحام ساعت کاری نانوایی‌ها را افزایش دهیم.

وی در خصوص پراکندگی نانوایی‌ها در سطح شهر نیز افزود: اکنون مجوزی برای احداث نانوایی صادر نمی‌شود بنابراین چنانچه در برخی مکان‌ها پراکندگی نانوایی زیاد باشد یک یا دو نانوایی را به نقاطی که پراکندگی نانوایی کم است انتقال می‌دهیم.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.