مراسم بزرگداشت آیت الله مؤمن برگزار نمی‌شود

شهر بیست/ خانواده مرحوم آیت‌الله مؤمن در بیانیه‌ای اعلام کرد که نخستین سالگرد این عالم مجاهد به دلیل رعایت توصیه‌های پزشکی، این هفته برگزار نخواهد شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
مراسم بزرگداشت آیت الله مؤمن برگزار نمی‌شود
شناسه : 18995 | انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، در اطلاعیه صادر شده از سوی خانواده آیت الله مؤمن آمده است: این ایام مصادف با اولین سالگرد ارتحال عالِم ربانی و فقیه پارسا و پرهیزگار، یار دیرین امام و رهبری، حضرت آیه الله آقای حاج شیخ محمد مؤمن قمی اعلی‌الله مقامه الشریف است.

در این اطلاعیه تصریح شده است: قرار بود شب جمعه مصادف با سالروز شهادت امام هادی علیه السلام و لیله الرغائب، مراسم اولین سالگرد ارتحال آن فقید سعید در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برگزار گردد که باتوجه به تاکیدات مسئولین بهداشت و درمان و رعایت حال دوستان و علاقه مندان ایشان بنابر این شد که این مراسم برگزار نگردد.

در این اطلاعیه آمده است: از همه مومنین و مردم قدر شناس درخواست می‌شود شب جمعه که مصادف با لیله الرغائب است، جهت سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و شادی ارواح طیبه علما و شهدا خصوصا مرحوم آیه الله مؤمن، آیاتی از قرآن کریم را به ارواح مطهرشان اهداء نمایند. لازم بذکر است ان شاءالله در آینده ای نزدیک و با فراهم شدن شرایط، مراسم یادبودی برای ایشان برپا خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه خاطرنشان شده است: در خاتمه از عموم مومنین، و مردم قدر شناس ایران بخصوص مردم شریف قم و مراجع عظام خاصه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی که با الطاف خود بیت ایشان را مشحون لطف و عنایت خود قرار دادند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌نماییم.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.