برپایی نمایشگاه بهاره در قم لغو شد

شهر بیست/ رئیس اتاق اصناف قم با اشاره به نامه اتاق اصناف ایران، مصوبه کارگروه تنظیم بازار و شرایط ویژه کشور در مقابله با ویروس کرونا، گفت: برپایی نمایشگاه‌های بهاره در قم لغو شده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
برپایی نمایشگاه بهاره در قم لغو شد
شناسه : 18962 | انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف قم، حسن احمدلو در گفت‌وگویی با اعلام این مطلب، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و اعلام مرکز بهداشت مبنی بر جلوگیری از هرگونه همایش و تجمعات عمومی، تا اطلاع ثانوی مجوز برگزاری عرضه مستقیم کالا لغو شد و این امر طی مکاتبه‌ای به مسئولان و مجریان ذی‌ربط نیز اعلام‌شده است.

وی در ادامه افزود: در جلسه کارگروه تنظیم بازار و تأمین ارزاق استان قم که به ریاست مهرداد غضنفری معاون امور اقتصادی استاندار قم و دبیری سازمان صمت برگزار شد مقرر گردید نمایشگاه بهاره به دلیل رعایت بهداشت اجتماعات لغو شده ولی فروش فوق‌العاده توسط واحدهای صنفی در دستور کار قرار گیرد.

احمدلو، آغاز توزیع ماسک با نظارت دستگاه‌های مرتبط در داروخانه‌های منتخب، آغاز تولید ماسک توسط یکی از واحدهای تولیدی استان مستقر در شهرک شکوهیه قم و توزیع آن در اسرع وقت با اخذ مجوز از ادارات مرتبط و بازرسی مستمر از مراکز توزیع ضدعفونی‌کننده‌ها و شوینده‌ها و ماسک را از دیگر مصوبات این جلسه دانست.

وی با اشاره به مکاتبه اتاق اصناف با دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص اعلام آمادگی این مجموعه جهت تأمین مواد شوینده و بهداشتی بیان داشت: در این مکاتبه به دانشگاه علوم پزشکی اعلام‌شده تا نیازمندی‌های غرفه‌های بهداشتی در داروخانه‌ها را احصاء و جهت تأمین مواد شوینده و بهداشتی با این اتاق مکاتبه کند تا از طریق اتحادیه‌های مرتبط(بنکداران مواد غذایی و خرازان) اقدام لازم صورت گیرد.

وی همچنین در خصوص لغو مراسم و جلسات حسب دستور مقام‌های استان و دستگاه‌های ذی‌ربط گفت: برحسب دستور و تاکیدات مقام‌های استان و علوم پزشکی تمامی مراسم و جلسات در اتحادیه‌ها و مرکز آموزشی تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.