حرم حضرت معصومه(س) ضدعفونی شد

شهر بیست/ مدیر حرم حضرت معصومه(س) گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بخش‌های مختلف حرم از جمله ضریح مطهر، پنجره فولاد، ضریح شبستان حضرت نجمه خاتون(س) و ضریح شبستان حضرت زهرا(س) در دو نوبت صبح و عصر ضدعفونی می‌شود.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
حرم حضرت معصومه(س) ضدعفونی شد
شناسه : 18876 | انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حجت الاسلام علی اشرف عبدی در گفت‌وگویی درباره فعالیت های مدیریت حرم در جلوگیری از انتشار ویروس کرونا گفت: بلافاصله بعد از اعلام رسمی شیوع بیماری کرونا از سوی وزارت بهداشت، طی جلسه ای با معاون اجرایی و مدیر بهداشت و درمان آستان مقدس، اقدامات پیشگیرانه از اول اسفند ماه جاری در حرم مطهر آغاز شد.

مدیر حرم مطهر افزود: در این راستا استفاده از راکت جهت بازرسی در ورودی‌های حرم مطهر به جای بازرسی بدنی، اختصاص تیم هایی بهداشتی در هرشیفت کاری جهت ضد عفونی اماکن حرم مطهر، آموزش آموزش کارکنان مسئول در این عرصه، تهیه مواد ضد عفونی زیر نظر کارشناسان بهداشت و درمان و تهیه و توزیع ماسک و دستکش و پد ضد عفونی در بین واحد های مختلف حرم مطهر انجام شده است.

عبدی افزود: ضد عفونی ضریح مطهر، پنجره فولاد، ضریح شبستان حضرت نجمه خاتون(س) و ضریح شبستان حضرت زهرا(س) در دو نوبت صبح و عصر با مواد سانی هایژن و ضد عفونی دیوارها، فرش ها، آسانسورها، سرویس پله ها و تمامی رواق ها و شبستان ها با مواد ضد عفونی ژاول پارت در دو نوبت صبح و عصر از دیگر اقدامات در این عرصه است.

وی با اشاره به ضد عفونی تمامی امانتداری ها و استراحتگاه خدام با مواد ضد عفونی، ادامه داد: از دیگر اقدامات پیشگیرانه در انتشار ویروس کرونا ضد عفونی تمامی کفشداری ها و شماره های آن، آبخوری ها، سرویس های بهداشتی، صندلی های نماز، ویلچرها و ماشین های زائر بر و آسانسورها با مواد ضد عفونی ژاول پارت است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.