سه انبار احتکار ماسک در قم کشف شد/ ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده توزیع می‌شود

شهر بیست/ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از تشکیل اکیپی برای برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک خبر داد و گفت: سه انبار ماسک احتکار شده کشف شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
سه انبار احتکار ماسک در قم کشف شد/ ۷۰۰ هزار ماسک احتکار شده توزیع می‌شود
شناسه : 18743 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم با اشاره به اقدامات دستگاه قضایی در راستای برخورد با احتکار و گرانفروشی ماسک، عنوان کرد: در این راستا اکیپی متشکل از سازمان صنعت و معدن، غذا و دارو، تعزیرات و دادستانی تشکیل شد و به انبار‌ها و داروخانه‌هایی که مربوط به این کالا بود رفتند و بازرسی انجام دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم خاطرنشان کرد: در این خصوص سه مورد انبار ماسک که احتکار شده بود نیز کشف شد و صبح امروز هم یکی از معاونان دادستانی مامور گردید تا جلسه‌ای با صنعت و معدن و متولیان برگزار کند و بازرسی‌ها با شدت بیشتری دنبال شود.

وی تصریح کرد: دادستانی با برنامه منسجم تری برخورد با احتکار و گرانفروشی را پیگیری خواهد کرد.

همچنین بر اساس اعلام روابط عمومی دادستانی قم، حسب دستور دادستان مرکز استان قم جلسه فوری با حضور معاون دادستان، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت و معدن، سازمان مدیریّت بحران، سازمان تعزیرات حکومتی و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، تشکیل و مقرر شد با توجّه به کشف بیش از هفتصد هزار ماسک احتکار شده از افراد سودجو، تمامی ماسک‌ها در ۳۲ داروخانه سطح شهر با قیمت هر عدد پانصد تومان در اختیار شهروندان قرار گیرد و تیم بازرسی با حضور نماینده دادستان، بصورت شبانه روزی نظارت لازم را بر توزیع ماسک‌ها به عمل آورند.

همچنین حسب دستور قضایی صادره از سوی دادستانی قم مقرر شد تعداد ۲۲هزار عدد ماسک احتکار شده در یکی از انبارها نیز به صورت رایگان در اختیار افراد بی بضاعت قرار گیرد.

سلطانی، معاون دادستان قم، در این راستا بیان داشت: دستور قضایی برای پلمب داروخانه‌های متخلّف صادر شده و با افراد سودجو که مبادرت به احتکار ماسک و ملزومات ضدّعفونی کننده یا سایر اقلام دارویی و پزشکی مورد نیاز مردم نمایند، برخورد قانونی قاطع به عمل خوهد آمد.

نوشته های مشابه
راهیابی پنج نمایش از قم به جشنواره تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
نقش مؤثر تبلیغات شهری در رعایت مسائل فرهنگی
پیاده‌روهای خاکی پردیسان در سال‌های آینده سنگ‌فرش می‌شود
دولت مشکل حقوقی و قراردادی پروژه مونوریل را حل کند
پارکینگ خیابان امام خمینی تا پایان سال افتتاح می‌شود
تجربه‌ای موفق برای حل یک معضل ترافیکی در قم/ دوربین‌هایی که جان مردم را نجات می‌دهند
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.