انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه

شهر بیست/ مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم از انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه خبر داد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه
شناسه : 18715 | انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سیدمحسن میرهادی در جلسه آموزش و پیشگیری از شیوع بیماری‌های واگیردار با حضور ناظران خدمات شهری مناطق، با تاکید بر رعایت موارد بهداشتی از سوی نیروهای خدمات شهری و فضای سبز، اظهار کرد: رعایت الزامات بهداشتی و سلامتی از سوی پیمانکاران و کارگران خدمات شهری باید نظارت شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم با اشاره به لزوم آموزش کارگران در خصوص نشانه‌های بیماری‌های ویروسی، تصریح کرد: خصوصا در مورد ویروس کرونا باید پاکبانان و کارگران فضای سبز توجیه شوند تا با تدابیر بهداشتی به کار خود ادامه دهند.

میرهادی با تاکید بر ضرورت اهتمام نیروهای شهرداری بر استمرار خدمت به شهر، گفت: ما نمی‌توانیم نظافت شهر را به دلیل شیوع بیماری یا هرچیز دیگری تعطیل کنیم و باید تدابیر لازم در خصوص پیشگیری از این مسائل اندیشیده شود.

وی با اذعان به اینکه انتقال زباله‌های عفونی بیمارستان‌های کامکار و فرقانی با ناوگان ویژه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: باید نظارت کامل صورت گیرد که پسماند این مراکز که به عنوان مرکز ویژه بستری بیماران مشکوک به ویروس کرونا هستند با رعایت کامل الزامات بهداشتی و انتقال پسماندهای عفونی صورت گرفته و به درستی دفع شود.

مدیرکل نظارت و هماهنگی امور خدمات شهری شهرداری قم ضدعفونی مستمر ناوگان انتقال پسماند را مورد تاکید قرار داد و افزود: دستورالعمل‌های مراکز بهداشتی نیز باید مستمر رصد شده و رعایت شود.

نوشته های مشابه
ادامه تونل غدیر در اختیار شهروندان قرار گرفت
نقش مؤثر شهرداری در شکوفایی عمرانی قم/ اطراف جمکران تناسبی با جایگاه مسجد ندارد
افزایش بودجه فرهنگی شهرداری قم/ طرح جامع جمکران تدوین شود
توقف ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر قم
قم به کلان‌شهری قابل‌احترام تبدیل‌ شده است
تحقق ۱۰۵ درصدی درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.