در چهل‌ونهمین محفل طنز «قمپز» صورت گرفت؛

از رقابت انتخاباتی قمپزیون اصول‌طلب و اصلاح‌گرا تا شوخی با کاندیدا

شهر بیست/ چهل‌ونهمین محفل طنز قمپز در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با رنگ و بوی انتخاباتی برگزار شد.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
از رقابت انتخاباتی قمپزیون اصول‌طلب و اصلاح‌گرا تا شوخی با کاندیدا
شناسه : 18605 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵   پرینت

به گزارش «شهر بیست»، چهل‌ونهمین محفل طنز قمپز به همت حوزه هنری قم و با حضور عباس احمدی دبیر دفتر طنز حوزه هنری قم، محمد غفاری معاون فرهنگی هنری حوزه هنری قم، جمعی از طنزپردازان قم و علاقه‌مندان به طنز در سالن غدیر اداره کل کتابخانه های عمومی قم برگزار شد.

مهمان ویژه قمپز چهل‌ونهم، محمدرضا شهبازی، طنزپرداز و مدیر باشگاه طنز و کاریکاتور انقلاب اسلامی بود. او که در تلویزیون با اجرا و طنزپردازی برنامه «عصرانه» در شبکه افق شناخته می‌شود، دو کتاب«ماهبندان» و «آقازاده عزیز» را هم نگارش کرده است.

عباس احمدی در ابتدای چهل و نهمین محفل طنز قمپز، ضمن شعرخوانی و خیرمقدم به حضار، گفت: این جلسه با موضوع «انتخابات» و موضوع آزاد فراخوان آثار شد و طنزپردازان قمی آثار خوبی را در این زمینه ارسال کردند.

در ادامه منصوره رضایی، تبلیغات خاص و شعارهای برخی کاندیداهای انتخابات مجلس را دستخوش شوخی قرار داد که با استقبال حضار مواجه شد.

سید مرتضی حسینی، امین شفیعی، مهدی پرنیان، حسن رحمانی‌نکو، رضا عیوضی، علیرضا محمدعلی بیگی، فرهاد موحدی، سید جواد یثربی، محمدحسین مهدویان، احمد کتابدار، سید شهاب جدا، حسین صادقی‌فر، نورا سادات نمایی، سید محمد حسینی و ریحانه فرزی از چهره‌های طنزپردازی بودند که به پشت تریبون قمپز رفتند و آثار خود را که بیشتر رنگ و بوی انتخاباتی و شوخی با کاندیدا داشت، در قالب شعر و نثر طنز خواندند و با استقبال گرم مخاطبان سالن مواجه شدند.

در ادامه، کرونا و انتخابات مجلس و تبلیغات کاندیداها سوژه استندآپ کمدی محمدرضا شهبازی قرار گرفت که طنزدوستان قمی با تشویق‌های خود از آن استقبال کردند.  

او همچنین با بیان اینکه تاکنون «قمپز» را از طریق فضای مجازی و کلیپ‌های شعرخوانی دنبال کرده است، گفت: برگزاری این برنامه در فضای خاص شهر قم و کیفیت بالای اشعار و طنز خیلی قوی که در محفل طنز قمپز ارائه می‌شود، جای شعف و قدردانی دارد.

یکی دیگر از بخش‌های متفاوت قمپز چهل‌ونهم، معرفی تعدادی از طنزپردازان قمی به عنوان کاندیدای انتخاباتی با عنوان «یاران احمدی» بود. محمدحسین مهدویان، سید شهاب جدا، نورا سادات نمایی، امین شفیعی، رضا عیوضی و فرهاد موحدی به عنوان قمپزیون اصول‌طلب و اصلاح‌گرا به پشت تریبون رفتند و وعده‌های انتخاباتی خود را در قالب طنز مطرح کردند. در پایان این بخش و با رای‌گیری از حاضران سید شهاب جدا، در رتبه نخست و فرهادی موحدی در رتبه دوم قرار گرفت.

تجلیل از حجت‌الاسلام مهدی پرنیان، سید شهاب جدّا، فرهاد موحدی، حسن رحمانی نکو، محمد حسین مهدویان و امین شفیعی، طنزپردازان برگزیده قمپز چهل‌ونهم بودند.

چهل‌ونهمین محفل طنز قمپز با عکس یادگاری طنزپردازان قم و محمدرضا شهبازی مهمان ویژه برنامه، قاب گرفته شد.

نوشته های مشابه
اختصاص ۱۰ هزار میلیارد ریال به محلات کم برخوردار قم در سال ۱۴۰۳
واکنش رئیس سازمان سیما و منظر شهرداری به پلمب چاه‌های آبیاری فضای سبز/ بخش قابل‌توجهی از فضای سبز قم نابود می‌شود
مناطق برتر در حوزه مدیریت بحران شهرداری قم مشخص شدند
پاک‌سازی حریم شهر توسط دانش‌آموزان قمی
تملک ۲۵۰ ملک در منطقه هفت شهرداری قم
تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • علی

    تاریخ : 2 - اسفند - 1398

    خیلی خوب و بانک بود


    پاسخ