رقابت ۹۳ کاندیدای ‌انتخابات مجلس ‌در قم

شهر بیست/ فرماندار قم با بیان اینکه مردم قم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه هستند، گفت: ۹۳ کاندیدا در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان قم رقابت می‌کنند.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
رقابت ۹۳ کاندیدای ‌انتخابات مجلس ‌در قم
شناسه : 18598 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۴   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از تسنیم قم، مرتضی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه مردم قم آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه هستند، افزود: ۶۶۹ شعبه در پهنه جغرافیایی استان قم جهت اخذ رأی فراهم‌شده که از این تعداد ۸۳ شعبه سیار و ۵۸۶ شعبه ثابت هستند که در ۵ بخش و نقاط مختلف شهر قم فراهم پراکنده‌شده‌اند.

وی بیان کرد: اعضای هیئت اجرایی، هیئت نظارت، هیئت بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی و همچنین ستاد انتخابات به تعداد ۲۰ هزار نفر آماده برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه هستند.

حیدری با ارائه آماری از تعداد واجدین شرایط استان قم برای رأی دادن گفت: ۸۲۶ هزار و ۵۸۷ نفر در استان واجد شریط رأی دادن هستند که از این تعداد، ۴۱۷ هزار و ۹۶۷ را جمعیت مردان و ۴۰۸ هزار و ۶۲۰ نفر را جمعیت زنان تشکیل می‌دهند.

فرماندار قم، تعداد رأی اولی‌های استان قم را ۴۲ هزار و ۶۸۸ نفر عنوان و تصریح کرد: ۲۱ هزار و ۷۴۸ نفر تعداد رأی اولی‌های پسر و ۲۰ هزار و ۹۴۰ نفر رأی اولی‌های دختر هستند.

وی با بیان اینکه در ۹۳ کاندیدا برای مرحله نهایی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از استان قم باقی ماندند، خاطرنشان کرد: از این تعداد هم استانی‌ها و همشهریان عزیز، سه نفر را به مجلس خواهند فرستاد.

حیدری در پایان با تأکید بر رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی نامزدها تاکیدکرد: همان‌طور که کاندیداهای محترم، اخلاق انتخاباتی را در دوره تبلیغات رعایت کردند؛ امیدواریم پس از برگزاری انتخابات هم آن را رعایت کرده و به یکدیگر تبریک بگویند.

نوشته های مشابه
۵ المان بزرگ در ورودی‌های شهر قم نصب می‌شود
بلوار شهید کبیری زیرگذر می‌شود
احداث مقابر جدید در آرامستان بهشت معصومه
قراردادهای متوسط شهرداری قم در سامانه ستاد بارگذاری می‌شود
خط ویژه خیابان امام خمینی(ره) ایمن‌سازی می‌شود
رینگ‌های ترافیکی قم تکمیل می‌شود
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.