زائران حرم حضرت معصومه(س) بدون هیچ مانعی زیارت می‌کنند/ پیش‌بینی تمهیدات ویژه

شهر بیست/ روابط عمومی حرم مطهر حضرت معصومه(س) با رد شایعات، تصریح کرد که به‌رغم تشدید تدابیر بهداشتی در روزهای اخیر با هدف مقابله با شیوع بیماری کرونا، هیچ‌گونه مشکل و محدودیتی برای زائران ایجاد نشده است.
پایگاه خبری شهر بیست (shahr20.ir) :
زائران حرم حضرت معصومه(س) بدون هیچ مانعی زیارت می‌کنند/ پیش‌بینی تمهیدات ویژه
شناسه : 18595 | انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷   پرینت

به گزارش «شهر بیست» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان حضرت معصومه(س)، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور در پاسخ به انتشار برخی از شایعات به ویژه تصویری که نشان از قرار دادن میله‌هایی در جوار مضجع شریف است، افزود: ضریح مطهر همواره و در برخی از شب‌ها ضد عفونی می‌شود که در این ایام برای رعایت بیشتر بهداشت عمومی تعداد آن افزایش یافته است.

وی با اشاره به انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از شیوع کرونا در حرم حضرت معصومه(س) گفت: بارگاه کریمه اهل بیت(ع) به صورت مستمر ضد عفونی می شود و این موضوع با توجه به شرایط موجود، افزایش یافته است.

وی ادامه داد: امروز (پنجشنبه) نیز گرد ضریح مطهر به شکل موقت میله‌هایی قرار داده شد تا خادمان بارگاه حضرت، ضریح مطهر را ضد عفونی کنند و اکنون زائران به صورت عادی در حال زیارت ضریح هستند.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) تاکید کرد هم اکنون بخش‌های مختلف حرم کریمه اهل بیت(ع) همچنان بدون هیچ مشکل و وقفه‌ای به صورت عادی درحال خدمت‌رسانی به زائران هستند.

از صبح امروز با انتشار تصویری از ضریح حرم کریمه اهل بیت(ع) در فضای مجازی، این ادعا شده که به دلیل جلوگیری از شیوع کرونا، محدودیت هایی برای زائران در حرم ایجاد شده است.

نوشته های مشابه
مهلت یک ماهه برای تعیین تکلیف تجاری‌های پردیسان
شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌ فرهنگی قم
اجرای ۱۱۵۰۰ متر آبیاری تحت‌فشار در بوستان‌های منطقه ۵ قم
مونوریل نمی‌تواند بار سفر منطقه پردیسان را پوشش دهد/ ضرورت اجرای خط B مترو قم
برگزاری کارگاه هنری «وعده صادق» در قم
بازدید رئیس حوزه هنری قم از مجتمع نور
ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در پایگاه منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.